• Day 4

LITland

September 13, 2023 in Latvia ⋅ ⛅ 26 °C

Hoi lievertjes

Ik weet het, ik ben de laatste twee dagen jullie een beetje aan het falen. MAAR daarom krijgen jullie vandaag extra veel Penguinen. Jippiejajoedeliedee

Dus

Onze laatste dag Riga (ja I know, het gaat allemaal veel te snel 😢) brachten we echt super duper cultureel door. EERST gingen we opzoek naar nieuwe henna want onze tube is bijna op. Onderweg zijn we dan ook even gestopt bij de markthallen. Voor de henna bracht Google maps ons naar een gigaaantisch gebouw in de vorm van een piemel, daarbinnen was er alles, behalve henna. Dus die missie was gefaald.

TWEEDES gingen we bagels eten. (De jongens zijn er stiekem toch wel fan van geworden).
    Dan nog wat mooie gebouwen onderweg tegengekomen.
    DERDES zijn Bjarne, Flouch en ik naar een museum gegaan over de art Nouveau. Pracht-tig. (En zoals jullie ondetussen del al gewoon zijn, moest er natuurlijk ook weer een foto in blote bast getrokken worden). Aanstellers

En dan LAATSTST restaurantje gedaan.