Satellite
Show on map
  • Day 3

    Odense, dwalen door de stad

    September 15, 2023 in Denmark ⋅ ⛅ 20 °C

    De stadswandeling is niet zo heel lang en ik had graag aansluitend nog een rondvaart gemaakt, maar toen ik daar aankwam bleek de laatste rondvaart al weg te zijn, om 14.00 uur al. Jammer!

    Toen heb ik mijn GPS maar uitgezet en ben gewoon de stad weer in gegaan. Heerlijk winkeltjes gekeken, koffie met gebak genomen, kaarten gekocht en van het heerlijke weer genoten. Er was ergens een sokkententoonstelling, daar mocht je zomaar naar binnen lopen, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.

    Tja, en toen moest ik natuurlijk de weg terug weer wandelen. Ik heb even overwogen om een andere route te nemen, maar dan kwam ik langs drukke wegen te lopen, dus ik ben toch maar dezelfde weg terug gegaan. Geen vervelend stuk, dus het viel best mee. Mooi op tijd was ik terug in Casa Køster, even een maaltijd gehaald en verder lekker chillen vanavond. Morgen reis ik weer verder, over de Grote Belt Brug!
    Read more