Satellit
Vis på kort
  • Dag 5

    Cabinn Hotel, Kopenhagen

    17. september 2023, Danmark ⋅ ☁️ 22 °C

    Vanaf Helsingør naar Kopenhagen ging het helemaal over een strandweg. Daar had ik wel een beetje tegenop gezien, een prachtige zondag, dat zou vast erg druk zijn. Maar wat viel dat mee! De weg loopt echt pal langs het strand, je kan bij wijze van spreken zien wat voor zonnebrandcrème iemand gebruikt, maar nergens files of gekte bij parkeerplaatsen! De weg was breed, de boulevards waren breed en parkeerplaatsen waren overvloedig aanwezig, soms gewoon langs de weg. En hoewel het druk was, was het vergeleken bij Nederlandse stranddagen een oase van rust! Ik ben een paar maal uitgestapt om even over de boulevard te flaneren en het viel me op dat alle kinderen gewoon vrolijk waren zonder te gillen. Wat een verademing, zo ga zelfs ik strand nog leuk vinden!

    Eenmaal in Kopenhagen moest ik dwars de stad door voor mijn hotel, blij dat het zondag was 😉 Ik zit in een Cabin Hotel, dus helemaal in de buitenwijken, maar vlakbij de metro en een enorm winkelcentrum. Morgen dus een half uurtje met de metro en ik kan gaan stadswandelen!
    Læs mere