Satellite
Show on map
  • Day 6

    Kopenhagen, Nyhavn

    September 18, 2023 in Denmark ⋅ 🌬 22 °C

    Het laatste stukje van mijn rondwandeling voert langs Nyhavn, genieten van prachtige oude gebouwen in allerlei kleuren langs de haven. Ik heb er van een heerlijk ijsje zitten genieten en een paar souvenirs gekocht.

    Tot mijn verrassing was er net als in Bratislava een restaurantje met de naam 17! Ik wilde er wel een kopje koffie gaan doen, maar door het op komst zijnde slechte weer woei je zowat van het terra af! Dus alleen maar een selfie gemaakt. Ben benieuwd of er nog meer steden zijn met een 17!

    Iets verderop begon er een groepje Spaanse zangers spontaan een optreden te geven, dus ik kon ook een vrolijk filmpje maken. Ik dacht om nog even een stukje Strøget te lopen, maar eindelijk barstte de bui los, dus ik ben lekker met de metro terug naar m'n hotel gegaan. Het was een prachtige, maar behoorlijk vermoeiende dag!
    Read more