Satellite
Show on map
  • Day 7

    We are driving through the rain again

    February 17, 2023 on the Philippines ⋅ ☁️ 27 °C

    Mir stige wieder ine Bus, üses nechste Ziel isch Oslob.
    Oslob isch bekannt für sini Walhaie. Mir stüre Oslob aber vorallem weg de Fähre richtig Bohol a. Uf dr fahrt regnets, dasmal simer aber besser grüstet füre Bus und hei Pulli und Jäggli scho bereit womer anesitze da o i dem Bus Klimaalag uf ca 15grad igstellt isch.
    Los geit die holprigi 3h fahrt vo Moalboal nach Oslob.
    Irgendwenn heimer de Bus praktisch für üs ellei, nach ca 2hmüesse mir no füre rest vom Weg umstige. Mir gäbä am Ticketkontrolleur t‘Adresse vo üsere Unterkunft düre und wärde de nätterwis grad drvor abglade.
    Üses Hotel ligt in Oslob City. Wie mir später erfahre gits o Ortschaft Oslob Whale Shark watching wos viel me Touriste het und natürlich jede Morge Walhai Tour startet.
    Am Abe loufe mir no dür Oslob City, ar Houptstrass ischs Stoubig und chlini lädeli reihe sich anenand.
    Am Meer findet me de no Überreschte vor Spanische Kolonialzit und es risigs Freiluft Kino wo e rise Atraktion isch. Familie hocke ufem Rase und luege i gross Bildschrim wo e Amerikanischi Kömödie mitem The Rock und em Kevin Heart zeigt.
    Touriste gseht me wit und breit kenni ussert üs, was üs fast spannender macht als dr Film selber. Mir schlendere über Promenade und mache üs de ufe Heiweg zum Hotel.
    Im Hotel erfahre mir de ar Reception das ab Oslob täglich am 15.00 e Fähre nach Bohol startet je nachdem wie s‘wetter isch, das cha aber erst am nechste Tag gseit wärde und drum beschliesse mir üs glich mal uf zude Walhaie z‘mache um z‘evaluiere öb mir das möchte mache oder nid.
    Read more