Oslob and the Whale Sharkes

February 18, 2023 on the Philippines ⋅ 🌧 26 °C

Normalerwis wandere Walhaie vo Jahr zu Jahr Kilometer um Kilometer quer düre Pazifik, die längst Wanderroute wo vo de Walhaie dür Meeresbiologe gmässe isch worde isch über 20‘000 Kilometer lang gsi. (Vo Panama bis uft Philippinen)
    Uf ihrem weg chrütze si verschideni Länder und je nach Jahreszit wenn me Glück het findet me dr eint oder ander uf sire Wanderroute. A gwüsse Stelle wie vor Australie, Mexico oder de Seychelle findet me teilwis me als 500 Tier versammlet.
    In Oslob hei vor vielne Jahr Fischer Walhaie mit fueter aglockt und das het wiederum vieli Touriste aglockt. Die Walhaie wome in Oslob findet hei ihri natürlichi Wanderschaft unterbroche und sich vor Oslob agsidlet.
    Die Touriste Attraktion isch sehr umstritte, einersits wird gseit das Mönsche die natürliche Instinkt vo de Walhaie zerstöre idem sie se afüettere und sie so zum blibe verleite. Befürworter sege wiederum das me so vom usterbe bedrohti Tier vo de gfahre wo ihne uf Ihrere Wanderig begegne wie ihri natürliche Gegner, aber o Jäger wo se jage und töte und Frachtschiff wo se schwer chöi verletzte düe schütze.
    Mir si üs selber nid so sicher wie mir das finde doch gich locke si üs a, Chance mal e Walhai ts’gseh verleitet eim sehr.
    Im Dörfli acho wo sehr uf Touriste usgleit isch findet me verschideni Touchshops und Souveniershops. Schlange zum Schnorchle isch ewig lang und me müesst e Nummere zie und ca 3h warte da mir nid scho am 6i dert acho si. Mir entacheide üs drum im erste Moment drgege da mir nid so lang im Rege möge stah. Doch dür alli Guides aglockt wo dir verspreche wen du e Touchgang machsch chame sofort is Wasser wagi das glich. Vom Ufer chunnt me direkt zu de Walhaie wo dür Fueter aglockt werde. Im erste Moment toucht me is Blaue use ohni öpis z’gseh bis uf einisch e grossi Schwanzflosse erblicksch. Dr Blick wanderet ufe zu de Boot wo alli Schnorchler zu dene grosse Tier bringe und mitzt drinn schwimme mehreri Walhaie uf dr suechi nachem nechste Fueter wo us de Boot is Wasser gschmisse wird. Ir tiefi merkt me dr troubel vo de Schnorchler nid sondern cha de grösse Fische usem Meer mit gnue abstand zueluege. Me söll von Kopf und körper mind 3 meter abstand halter und vor Schwanzflosse sogar 5Meter da si ein drmit schüsch chöi treffe. Nachemne churze Touchgang vo ca 40min geit me zrügg a Land. Me toucht mit gmischte gfühl wieder uf da me einerseits glücklich isch die Wunderschöne Tier gseh z’ha und glich nid so sicher isch öb das dr richtig ort mit de richtige Gegäbeheite isch.