Satellite
Show on map
  • Day 8

    Ferry, Ferry take us to Bohol!

    February 18, 2023 on the Philippines ⋅ 🌧 26 °C

    Nach dem scho vollgladene Morge undem Touchgang mit de Walhaie wird üs gseit das in Oslob ufgrund vom Wetter hüt ke Fähre me abfahrt, jedoch am Taloot jede Tag am 16.00 Uhr e Fähre nach Bohol ableit. Vo Olob nach Taloot het me mitem Bus ca 2.5-3h auso packe mir üsi sache zämä und stige i nechst klimatisiert Bus i.
    Nach 2.5h erreiche mir üses Ziel und werde bim Hafe grad abglade, mir loufe richtig Pier, doch es würkt wie usgstorbe, es paar Busse warte ufem Vorplatz, unter emne Bus entdeckt me e Hängematte und dr Fahrer wo sich usruht anderi sitze zäme im Schatte und warte uft Abfahrt. Mir mache pa uft suechi nachemne Ticketschalter doch ohni Erfolg. Mir finde e sehr nätte Sicherheitsbeamte wo üs eröffnet das hüt ke Fähre me nach Bohol ableit sondern. Erst ir Nacht am 3.00Uhr am Morge und de no eini uf die 10.00 Uhr am Morge.
    Mir sueche de spontan uf AirBnB und Booking öb mir evt e Nacht in Taloot chöi übernachte und Fähre uf die 3.00 am Morge chöi nä jedoch findet me wit und breit ke Schlafmöglichkeit. Drum geits mitem Bus witer nach Cebu City wo mir hoffentlich die letschti fähre no verwütsche oder mir am nechste Tag eini chöi nä.
    Read more