Satellite
Show on map
  • Day 9

    Cebu City, Hotel mit Witblick

    February 19, 2023 on the Philippines ⋅ 🌩️ 25 °C

    Am Vorabe Checke mir im Bai Hotel in Cebu City i, nach dere lange Busfahrt, em chli Frustrierende Ergebniss das am Samstig gar ke Fähre vor Taloot Warft abgleit het, so wie versproche, trette mir ine anderi Welt i. Ine chlini Blase umgä vo Luxus, Sicherheitschecks, still beobachtens Personal wo sobald öpis bruchsch a dire Site stöh. Ir Parfümierte Igangshalle chöme mir üs i üsne Reise chleider scho fast chli underdressed vor.
    Dr lang Tag im Bus bi immer stärker wärdendem Rege het üs müed gmacht.
    Mir beschliesse im Hotel go z‘Nacht esse.
    Mir hei gloub beidi no nie sones risigs Buffet gseh, e reis um die Kulinarischi Welt. Nach dem z‘Nacht und dem lange Tag gheie mir is Bett und finde zimlich schnell i schlaf, am nechste Morge stöh mir bi zite uf und gö no e Rundi is eigene Hotel Fitnessstudio und mache üs bereit für üsi witerreis.
    Bi Tag wird eim nur no bewusster das me vore Blase umgä isch. Bi Tag gseht me usem Fenster und gseht was Nacht und Finsternis verborge het. Chlini gruppierige vo Hüser, erbout us Holz, bläch und Tüecher, chinder wo dusse uf dr Strass zwüschem Verkehr spile und anderi wo bettle. Ide Quartier gseht me die früsch gwäsche i Wösch wo zwüschem Füür und de Hüser hängt. Me gseht s‘ware Cebu und ihri Mönsche.
    Read more