Dia de meditació i logística 🙏🏻📝

September 19, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 22 °C

Namasté! Hem començat el dia esmorzant a l'hotel. De moment el primer dia que esmorzem (perquè estava inclòs amb el preu🤣). Fins ara només fèiem 1 o 2 àpats al dia. Ja és el que veníem fent de casa. Però ens hem trobat que justament els Napalesos també fan 1 o 2 àpats al dia!! A les 11-12 h primer àpat i a les 17-18 h el segon. La Núria porta un parell d'anys fent exactament aquest horari i està molt contenta que aquí també facin aquest horari. Encara s'hi quedarà...

Hem estat conversant amb el jefe de l'hotel, un bon personatge! Li hem demanat info de llocs on fer yoga o meditació, aquí a Pokhara està a petar de centres de retirs i sessions de yoga, meditació, bols tibetans, i moltíssimes més teràpies.

I ara ve la GRAN NOTÍCIA del dia: ENS SEPAREM!! 😱 Però nomès per uns dies! No t'espantis, no ens hem enfadat 🫶🏻 però justament avui l'Adrià ha vist una botiga que organitzaven trekkings i li han vingut ganes de fer 2-3 dies per l'Himalaia (per treure's el cuquet que li rondava des que vam arribar).

Abans de venir vam decidir que no faríem muntanya perquè la Núria no pot caminar. Però aquests últims dies ens hem trobat a tanta gent que anava a fer rutes per l'Himalaia que l'Adrià se li posaven uns ullets quan havia de dir que nosaltres no hi anàvem que al final hem decidit que durant uns dies cadascú fes el seu camí.

Al final li han venut la moto, arribar al Camp Base de l'Annapurna amb 5 dies. I així serà.

La Núria durant la propera setmana anirà a fer un retir de Yoga i meditació i segurament un curs de bols tibetans que ofereixen al mateix lloc (li agradaria poder utilitzar el mètode sanador dels vols a la seva consulta, i que millor de fer el curs a Nepal, allà on va néixer la tècnica).

Els dos estem molt contents i satisfets que el viatge hagi fet aquest petit gir totalment inesperat.

També hem tingut la nostra primera sessió de Singing Bowls Meditation, experiència legendaria. Ens ha agradat molt i tenim ganes de més i continuar aprenent i gaudint.
    Per l'Adrià ha sigut la seva primera meditació guiada, ha començat molt amunt. La Núria ja havia fet retirs i tingut moltes experiències amb aquest tipus de meditacions, però aquesta ha sigut molt especial, sobretot en poder-ho compartir.

El dia no podia acabar de millor manera que anant a menjar en un restaurant on podies triar tu els preus del plat, boníssim!!

Finalment, hem fet la vogada a la pica del lavabo i l'hem estès com hem pogut, ja millorarem la tècnica en les setmanes vinents jeje