Hippie flowers 🌼

September - December 2023
Namaste 🙏🏻
Aquest és el nostre diari de viatge personal.
Només sabem que comencem a Nepal i acabem a Tailàndia, la resta està en mans del destí 💫
  • 13sea miles
  • 1kilometers

Fins aviat 💫

September 14, 2023 in Spain ⋅ ☀️ 25 °C

Comença l'aventura. Dia 1: Barcelona-Dubai.

I per fi ha arribat el gran dia! Després d'uns mesos de moltes emocions, moments feixucs de travessar, moltes (masses) visites i proves mèdiques, i històries que ens han canviat la vida, som aquí, esperant un avió, direcció a l'altra punta del món.

Fa uns mesos vam decidir fer un pas important a les nostres vides, un pas que començaria amb un viatge llarg. Un viatge que primerament havia de tenir una temàtica més aviat de muntanya i descobrir l'Himàlaia, però com molts sabeu, aquest cop no podrà ser.

Tenim molt clar que tot passa per alguna cosa, així que ens prendrem aquest viatge com un moment de pausa, d'introspecció i d'autoconeixement. Saber qui som i on volem anar, moment per sanar i integrar tots els successos d'aquests últims mesos.

Moment per nosaltres com a parella, de descobrir-nos encara més i fer d'aquesta relació uns bons pilars per tot allò que està per venir.

En aquesta plataforma us anirem explicant diàriament (O aquesta és la intenció) tot el que anirem fent i els llocs on anirem.

Sé que molts de vosaltres no sabíeu res de tot això, hem decidit fer-ho d'aquesta manera. Però si has rebut aquest enllaç significa que per nosaltres ets molt important, i per això, si vols seguir el nostre viatge ja saps com fer-ho ❤️

Dia d’escala a Dubái

September 15, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ ☀️ 33 °C

Avui hem fet 12 h d'escala a l'aeroport de Dubai, un GRAN aeroport. Hem volat de nit, però realment no hem dormit gens durant el vol... Així que només arribar a Dubai hem anat a buscar les millors butaques per fer una dormideta. Aquí teniu la foto de la Núria dormint amb un amic que roncava molt.
    L'Adrià ja es va començar a sentir alt, diu que els pixaderus dels homes són molt baixos, a la seva mida.
    També vam fer el cafè més car que farem durant el viatge (espero), 11 € dos cafès (el mateix que ens ha costat l'hotel de Katmandu les dos nits que hem agafat) 🤯
    Ah i per a dinar hem menjat truita de patates de la Lurdes, com trobarem a faltar el menjar de casa...
    L'escala no ha estat tan llarga com ens pensàvem, la Núria ha aprofitat per fer màster i l'Adrià ha recorregut tot l'aeroport i encara no se'l ha acabat.
    El vol de Dubai a Katmandú ha passat ràpid! Hem aprofitat per veure la pel·lícula de "Come Reza Ama" per començar a ambientar-nos.
    Un cop a Katmandu ja ens han intentat enredar amb el taxi, cantem com una almeja i clar... hem negociat una mica el preu i cap al hotel! 7 euros de l'aeroport al centre.
    Per un moment hem pensat que ens quedàvem a dormir al carrer... ni el taxista trobava l'hotel i no em contestaven els missatges... s'ha de dir que hem arribat a les 3 de la nit i ja ni ens esperaven. El taxista ens ha trucat al hotel i ha aconseguit que ens vinguessin a buscar. Un bon personatge el recepcionista.
    Després d'un dia llarg, per fi arribem a un llit (segurament el mes dur que ens hem trobat mai). Ara la cosa ja va en serio 😋

Caos de Katmandú 🤯🚨

September 16, 2023 in Nepal ⋅ ⛅ 28 °C

Avui ens hem despertat tard cansats del llarg viatge. Ens hem dutxat i hem baixat al carrer. Abans s arribar hi hem parlat amb el recepcionista gran persona que ens ha ajudat a organitzar el viatge per terres napel·lines.

Avui visitàvem el centre de la ciutat, el barri de Thamel. Bonic però molt estressant... motos, cotxes i bicis per tot arreu i sense cap mena de normes viàries. Cal Destacar els temples budistes, els pals de la llum plens de cables impossibles de desfer i el menjar. De moment només podem dir que es menja molt bé, econòmic i bo.

Hem donat voltes fins què s'ha fet focs, i després de fer un bon sopar hem volgut provar l'app de taxi d'aquí. I funciona molt bé. Per 40 cèntims hem tornat del centre a l'hotel amb moto. Si, els dos en la mateixa moto + el conductor, pel mig del caos dels carrers de Katmandú. Es pot dir que amb això ja estem integradíssims.

Deixo aquesta part d'aquí sota ⬇️ que m'acabo de trobar mentre corregia el text que havia escrit l'Adrià perquè m'ha fet gràcia 🤣🤣🫶🏻:

Un gran dia però com que no hem ser explicar ara la Núria ho arregla. Sort en tinc d’ella, bueno més aviat vosaltres sinó no sabrieu tot això jajaja

Visita als temples i un enterro 🕌🪦

September 17, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 22 °C

Avui arrenquem amb una mica de jet lag encara. Però de seguida remuntem i anem a veure el temple dels micos (Swayambnunadh Stupa).
    Ja només arribar, el taxista ens ha enredat i no ens ha deixat on volíem.
    Les escales  per pujar al temple han sigut brutals, acompanyats d'una processó de micos (vídeos).

S'ha de dir que el monestir és molt maco, llastima de la multitud de turistes i les paradetes de tota mena. Però ja ens ho esperàvem.
    Tot i això, hem entrat a dintre el monestir i pràcticament estàvem sols. Ens ha sorprés. És molt petit i hi havia un budista parlant amb una família. No hem entès res del que deien, però semblava una conversa molt interessant.
    Segur que en algun moment d'aquest viatge acabarem intercanviant paraules i idees amb algun d'ells.

Dinem a prop del temple i seguidament anem a visitar Patan Durban Square, un conjunt de temples patrimoni de la UNESCO, els quals una bona part d'ells van caure durant el terratrèmol del 2015. Només arribar ens trobem un guia que ens ofereix fer un tour amb castellà i l'acceptem. Ens explica una mica de tot, començem  pels temples i acabem parlant d'espiritualitat, arquitectura i bols tibetans (la Núria té molt clar que en vol comprar un per la seva futura consulta i te pinta que fins que no trobi el seu bol tibetà, no pararà de buscar-ne)

Acabem el dia visitant Pashupati. Lloc on cremen els morts i acaben tirant les cendres al riu. Molt interessant la forma en què viuen la mort aquí, no té res a veure en la nostra manera d'entendre la vida i la mort. Segurament molt més sana que la que estem acostumats a veure al nostre context social.

Pd. Avui 2 de 4 taxistes ens han intentat enredar, però estem aprenent a regatejar i la Núria ja és una total Napalí i sap totes les tècniques perquè no ens enredin més.

10h de bus fins a Pokhara 🚎

September 18, 2023 in Nepal ⋅ ☀️ 32 °C

Ens despertem a les 5 del matí, una dutxadeta, fem la motxilla i cap a buscar al bus que ens acabarà portant cap a Pokhara.
    El viatge del bus (7€/persona) ha estat el més trambòlic que hem viscut mai, bé l'Adrià diu que l'any passat al Senegal va ser pitjor que córrer la UTMB. Les carreteres el 95% sense asfaltar, plenes de forats i esllavissades. Durant el viatge sempre tenim el riu al costat amb uns ponts tibetans llargs que el travessin i arriben a poblats petits que estan a l'altra banda. Allà no hi arriben cotxes.
    Durant aquestes hores aprofitem per reflexionar sobre molts temes que ens sorgeixen i tenim estones d'introspecció.
    Entre mig parem a dinar en una àrea de servei per 1,75€ els dos!
    Arribem a Pokhara i sembla ben bé que haguem canviat de país. Aquí no hi ha tant caos i les persones són molt més amables, es nota que no busquen tant la pela com a Katmandú i com a turista pots passejar tranquil·lament sense que t'atraquin per tot arreu.
    Avui és el dia de la Dona al Nepal, totes les dones tenen festa a la feina i hi ha un munt d'actes a tots els pobles. Justament quan hem arribat ens hem trobat amb un dels actes, era un concert amb música típica d'aquí.
    Ens ha vingut un noi influencer a parlar amb nosaltres, evidentment cantàvem com una almeja, i ens ha vingut a gravar pel seu canal. Ens hem sentit famosos.
    Marxant cap a l'hotel ens hem trobat una noia que hem conegut al bus i hem anat a sopar amb ella. Ella fa un viatge sola de 6 mesos i hem tingut una conversa molt interessant.
    Aquest cop l'hotel és molt més còmode que l'anterior, per un preu de 6,5 € la nit els dos.

Dia de meditació i logística 🙏🏻📝

September 19, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 22 °C

Namasté! Hem començat el dia esmorzant a l'hotel. De moment el primer dia que esmorzem (perquè estava inclòs amb el preu🤣). Fins ara només fèiem 1 o 2 àpats al dia. Ja és el que veníem fent de casa. Però ens hem trobat que justament els Napalesos també fan 1 o 2 àpats al dia!! A les 11-12 h primer àpat i a les 17-18 h el segon. La Núria porta un parell d'anys fent exactament aquest horari i està molt contenta que aquí també facin aquest horari. Encara s'hi quedarà...

Hem estat conversant amb el jefe de l'hotel, un bon personatge! Li hem demanat info de llocs on fer yoga o meditació, aquí a Pokhara està a petar de centres de retirs i sessions de yoga, meditació, bols tibetans, i moltíssimes més teràpies.

I ara ve la GRAN NOTÍCIA del dia: ENS SEPAREM!! 😱 Però nomès per uns dies! No t'espantis, no ens hem enfadat 🫶🏻 però justament avui l'Adrià ha vist una botiga que organitzaven trekkings i li han vingut ganes de fer 2-3 dies per l'Himalaia (per treure's el cuquet que li rondava des que vam arribar).

Abans de venir vam decidir que no faríem muntanya perquè la Núria no pot caminar. Però aquests últims dies ens hem trobat a tanta gent que anava a fer rutes per l'Himalaia que l'Adrià se li posaven uns ullets quan havia de dir que nosaltres no hi anàvem que al final hem decidit que durant uns dies cadascú fes el seu camí.

Al final li han venut la moto, arribar al Camp Base de l'Annapurna amb 5 dies. I així serà.

La Núria durant la propera setmana anirà a fer un retir de Yoga i meditació i segurament un curs de bols tibetans que ofereixen al mateix lloc (li agradaria poder utilitzar el mètode sanador dels vols a la seva consulta, i que millor de fer el curs a Nepal, allà on va néixer la tècnica).

Els dos estem molt contents i satisfets que el viatge hagi fet aquest petit gir totalment inesperat.

També hem tingut la nostra primera sessió de Singing Bowls Meditation, experiència legendaria. Ens ha agradat molt i tenim ganes de més i continuar aprenent i gaudint.
    Per l'Adrià ha sigut la seva primera meditació guiada, ha començat molt amunt. La Núria ja havia fet retirs i tingut moltes experiències amb aquest tipus de meditacions, però aquesta ha sigut molt especial, sobretot en poder-ho compartir.

El dia no podia acabar de millor manera que anant a menjar en un restaurant on podies triar tu els preus del plat, boníssim!!

Finalment, hem fet la vogada a la pica del lavabo i l'hem estès com hem pogut, ja millorarem la tècnica en les setmanes vinents jeje

Primer dia de ioga 🧘‍♀️🧘‍♂️

September 20, 2023 in Nepal ⋅ 🌧 24 °C

Avui ens hem despertat d'hora, hem esmorzat a l'hotel i hem anat a fer una classe de ioga. La primera per l'Adrià, la Núria ja n'havia fet. Ha sigut una classe molt intensa, d'aquelles que a mitja classe ja penses amb les agulletes de l'andemà. Ens ha agradat molt el lloc, té el seu encant i el professor que és francès era molt enrotllat. Hem acabat fent una classe particular, ja que justament ningú més s'havia apuntat a la mateixa hora que nosaltres.

Després de la classe hem anat a visitar llocs de retir de la Núria, ja que dubtava entre diversos llocs. Ens hem quedat amb el primer, una passada de lloc. De fet, ens trobem que ara l'Adrià té ganes de fer el retir i la Núria el trekking.

La resta del dia hem reposat, fet la maleta, editar fotos, llegir... El més destacable, el sopar! Hem menjat molt bé. Segons l'Adrià la millor hamburguesa que ha menjat mai tot i ser vegana!

Núria retir ioga dia 1 🧘‍♀️

September 21, 2023 in Nepal ⋅ ⛅ 22 °C

Aquest matí ens hem llevat aviat i he acompanyat a l'Adrià a buscar el cotxe i el guia que el portarien fins a l'inici del trekking.

Estava molt content de per fi veure l'Himàlaia de prop, jo també molt contenta per ell.
    Ens han fet un te els de l'agència de guies i la veritat és que se m'ha posat fatal. He passat el matí amb diarrea 🤢 ja trobava estrany que encara no hagués agafat mal de panxa fins ara. Així que he tornat cap a l'hotel a descansar i meditar.

Ha estat estrany estar sense l'Adrià després de tants dies junts. He aprofitat part del matí per fer màster, he pagat l'hotel, 22,5 € tres nits els dos amb esmorzar inclòs, not bad. I he anat a dinar al restaurant de fa 2 dies, que ens va encantar.

A les 15 h ja m'han passat a buscar a l'hotel per pujar cap al retir. Aquest lloc el vaig visitar ahir amb l'Adria i, la veritat és que es notava una energia superpositiva, i el lloc és espectacular.

Només arribar ja he començat a parlar amb unes noies franceses i turques, super agradables. Hem fet un te i seguidament cap a la classe de ioga.

Avui m'he llevat amb cruiximents de la classe d'ahir, va ser molt intensa... però el ioga d'avui ha estat més chill i relaxant.

M'adono que el meu nivell d'anglès no és gaire bo, i algunes de les indicacions del professor no les entenc, també dir que l'anglès dels nepalesos és força tancat, no obren la boca i parlen molt fluix, però ja m'anirà bé per "improve my english!!". Sembla que estigui en unes colònies d'estiu per aprendre angles 😂

Al vespre hem fet meditació amb cants de mantres. N'havia fet algun cop a Solsona amb la Gemma i l'Aleix Colell i algun dels mantres em sonava, una gran experiència 😍

Adrià trekking dia 1🚶

September 21, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 21 °C

POKHARA - CHOOMRONG🚶

El dia ha començat d'hora, a les 7 del matí. Hora que hem quedat amb el guia i el taxista per posar-nos en marxa. Han sigut 3 h de cotxe. Començant per bona carretera, segurament la millor d'aquest viatge, i acabant per uns camins de carro que deunidó. Quan creus que per aquells camins no hi pot passar ni un 4x4, de cop surt un bus de grans dimensions que et quedes "oh my good"!!

El cotxe ens ha deixat a Point Lodge, on comença el trajecte "a lo grande" travessant un pont tibetàespectacular. Passat el pont comença la pujada, molt constant a base d'escales. Es nota que és un lloc molt turístic, hi ha molta gent de tot arreu sobretot d'origen asiàtic. M'ha sorprès que tothom estigui en un estat de forma bastant baix, fins i tot el meu guia. Pensava que donaria més guerra, però de seguida demanava parar.

Amb poques hores hem arribat a Choomrong, de fet només hem fet una pujada i molt pocs km m'he quedat amb ganes de més. El lloc és guapíssim amb unes visites increïbles de la vall. Gran part de la tarda l'he passat practicant anglès amb gent de tot el món. Això dels trekkings és un negoci que fa molts diners, és una obvietat, però estant aquí es veu encara més.

Núria retir ioga dia 2 🧘🏼‍♀️

September 22, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 21 °C

A les 6 h del matí sessió de meditació. La veritat és que avui m'ha costat concentrar-me, notava el cos molt endolorit i amb cruiximents. No estava còmoda amb la postura i el dolor del peu i l'esquena eren els protagonistes de la meva meditació. A més, no he entès moltes de les coses que deia el professor i em perdia. Em falta vocabulari meditatiu en angles 🤣 tinc uns mesos per aprendre'n...

Seguidament, hem fet sessió de neteja nasal, mai ho havia fet, molt interessant per aplicar-ho a la rutina diària de cada matí, aporta molts beneficis.

A les 7:30 h sessió de ioga, aquest cop més hard que ahir, acabant amb postures invertides 🤸🏽 (com a mi m'agrada jeje)

Seguidament un esmorzar que ni als llocs més pijos de bcn fan, gluten free i vegà.

Després m'he quedat parlant amb una noia de Hong Kong i una de Turquia, super maques, fins que m'ha vingut de gust estar sola, escriure i llegir.

Sobre les 11h hem fet acro-ioga, una passada, però so hard. A les 12 h hem anat altre cop a una sessió de ioga nidra (és una pràctica de ioga meditatiu i relaxant que consisteix a portar la ment a un estat de consciència més profund, amb l'objectiu de trobar pau mental i també per autoconeixement profund).

Després de dinar he descansat un parell d'hores, ens hem trucat amb l'Adrià, he llegit i altre cop, a les 17 h, cap a una altra sessió de ioga! Em fa mal tot el cos ja 😂

Després ens hem trucat amb l'Adrià perquè s'ha adonat que no podem anar a l'Índia travessant la frontera terrestre, ens falten molts papers i temps, que no tenim. Ens hem donat avui per pensar en altres opcions i demà acabar de decidir.

Finalment a les 19 h sopar, a les 20 h meditació i a dormir.