Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Hari 12

Núria retir ioga dia 5 🧘🏼‍♀️

25 September 2023, Nepal ⋅ ☁️ 21 °C

A les 6 h hem fet meditació amb vols tibetans. Després m'he quedat parlant amb una noia que va viure a Laos, Tailàndia i Comboia durant 7 anys sobre llocs on anar i tips per moure'ns per aquests països.
    A les 8 h última sessió de ioga, molt dur avui, després de 6 dies seguits fa mal tot.
    A les 9 h esmorzar, boníssim! I després aprofito per fer la motxilla, que amb les 4 coses que porto amb 5 minuts estava enllestit!
    A les 12 h ioga nidra i cap a dinar. L'últim dinar del retir 🥺. Sembla increïble que amb 5 dies hagi pogut connectar tant amb les persones que he conegut, he sentit molta nostàlgia mentre ens acomiadàvem. Però el viatge segueix i m'enduc amics de diverses parts del món, que sempre va bé.
    Després de dinar hem anat al riu amb uns dels companys i ja he marxat cap a Pokhara, directe a l'hotel que havíem estat durant la setmana passada i des d'allà esperar a l'Adrià que arribés del trekking.
    Hem estat durant la tarda descansant a l'hotel i parlant de totes les vivències. Després hem anat a sopar en un restaurant indi de davant de l'hotel, boníssim!
    Baca lagi