Ko Chang - Khao Sok 📍

November 27, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 26 °C

La meteo no és bona, pluja i més pluja per avui. I més males notícies, el mòbil de la Núria no carrega. Veient el panorama decidim dedicar el dia d'avui a traslladar-nos de lloc, anirem al parc natural de Khoa Sok.

Són les 7:30h la dona de l'hotel ens diu que és possible agafar la barca de les 8:30h, però afanyem-nos. A les 8 ens passen a buscar amb moto taxis per anar cap al port. Quedem molls com ànecs, quin ploure. El Juanan ens acompanya el primer trajecte fins a Ranong més divertit compartir l'aventura amb algú.

Plou molt, però per sorpresa de tots el trajecte amb vaixell és tranquil. En arribar al port negociem amb els taxistes perquè ens portin al centre. Al final per 200 bth ens porten als tres. Això sí, en una ranxera la Núria la porten a dintre amb l'aire condicionat a fondo, quin fred! i l'Adrià al maleter piscina.

Morts de fred arribem al centre, allà ens acomiadem del Juanan i ens posem a buscar carregadors inalámbrics. Els iPhones també tenen coses bones, es poden carregar sense enxufar-los a la corrent. Trobem un a la segona botiga que entrem i superbé de preu. Carrega! Tornem a tenir mòbil!!, aprofitant que estem davant de l'Old Market fem un esmorzar-dinar. Una sopeta calenta per agafar temperatura, uns rotllets de primavera i uns postres típics. L'Adrià es torna locu amb els peus que hi ha dels dies que mengem més econòmicament.

Amb l'energia carregada agafem un bus urbà que per 20 bth ens acosta a l'estació de bus. Allà comprem bitllets els últims del bus, per 150 bth (4€) ens porten a Takua Pa📍 a unes 2h. Abans d'agafar el bus aprofitem per canviar-nos de roba i fer un cafè al restaurant de la Kiwi.

Com tot bus tenen l'aire condicionat a fondo, quin fred que fa. El trajecte és tranquil i dura dues hores, on escoltem un podcast del viatge de la gran anaconda.

Takua Pa és un poble sense cap encant, el que més ens agrada és el marcat. On aprofitem per comprar una fruita de la passió i un mango. A les 2 agafem l'últim bus, 100 bth (3,5€), aquest ja hi ha turistes, estem altre cop a la ruta turística.

Arribem a Khao Sok a les 5, temps just per arribar de dia a l'hotel que tenim clissat. Ens rep la dona de l'hotel, amb un anglès xungo però amable. Som els primers clients del dia i ens fa una oferta que no podem negar. 500 bth barraca gran, ideal per eixugar tota la roba molla que portem i ens inclou esmorzar i sopar!! Dit i fet acceptem i ens prepara una sopa i un arròs amb pollastre per sopar.

Mentre sopem ens comenta que avui fan la festa que tirem flors al riu per desitjar bona sort. La festa de Luang Parbang a petita escala, l'Adrià prefereix quedar-se a l'hotel, però la Núria s'acosta una estona.