• Day 1

Seattle Tacoma Airport

September 8, 2019 in the United States ⋅ ☁️ 57 °F

So commences our 7 hour layover to the 1:45pm flight to London. We have to exit in 4 hours so we can check in with Norwegian and then come back through security. Our first stop here was pure luck; Florent-a vegetarian/vegan restaurant where we enjoyed a Traveler's Chai, hot chocolate, and vegan mushroom biscuits and gravy. Delicious! Now we're chilling on a super comfy padded bench. Mia almost left her backpack hanging in the bathroom stall. I might need to tether it to her. For now, we wait.

Entonces comienza nuestra escala de 7 horas para el vuelo de 1:45 pm a Londres. Tenemos que salir en 4 horas para poder registrarnos con Norwegian y luego volver a través de seguridad. Nuestra primera parada aquí fue pura suerte; Florent: un restaurante vegetariano / vegano donde disfrutamos de un Traveler's Chai, chocolate caliente y pan con salsa de hongos veganos. ¡Delicioso! Ahora nos estamos relajando en un banco acolchado súper cómodo. Mia casi dejó su mochila colgada en el baño. Puede que necesite atarlo a ella. Por ahora, esperamos.