• Day 13

Pensión Los Arcos

September 20, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 72 °F

Today was another long, hot day but Mia is amazing! We have walked every damn step of this journey while people are falling out left and right around us. I'm so proud of us. We had a great day in spite of the odds and arrived at our destination. All the albergues were full so we went with a private hostel and got a private room with a bathroom. This is blowing our budget but there are no other options. The next town Logroño is having a huge wine festival so we're leaving super early tomorrow in hopes of getting a room in Viana. We've linked back up with part of our Camino family so we're happy.

Hoy fue otro día largo y caluroso, ¡pero Mia es increíble! Hemos caminado cada maldito paso de este viaje mientras la gente se cae a la izquierda y a la derecha a nuestro alrededor. Estoy muy orgullosa de nosotras A pesar de las dificultades, tuvimos un gran día y llegamos a nuestro destino. Todos los albergues estaban llenos, así que fuimos con un albergue privado y obtuvimos una habitación privada con baño. Esto está arruinando nuestro presupuesto, pero no hay otras opciones. El próximo pueblo de Logroño está teniendo una gran fiesta del vino, así que nos vamos súper temprano mañana con la esperanza de conseguir una habitación en Viana. Nos hemos unido nuevamente con parte de nuestra familia Camino, así que estamos felices.