• Day 41

Muxia - Albergue Da Costa

October 18, 2019 in Spain ⋅ ☁️ 61 °F

A nice, leisurely morning. We slept in on our comfortable beds. I went to buy tickets for the 11:45am tickets to Cee where we'd catch the bus to Muxia. I bought a few things for breakfast and we ate in our room. It was a double decker bus so Mia was super excited to sit up top in the front row. We found our albergue quickly and it's so amazing!! The ocean view is breathtaking. We're so happy to be here. We walked out to the lighthouse and enjoyed the views.

Una agradable y tranquila mañana. Dormimos en nuestras cómodas camas. Fui a comprar boletos para las entradas de las 11:45 am a Cee, donde cogeríamos el autobús a Muxia. Compré algunas cosas para el desayuno y comimos en nuestra habitación. Era un autobús de dos pisos, por lo que Mia estaba súper emocionada de sentarse arriba en la primera fila. ¡Encontramos nuestro albergue rápidamente y es tan increíble! La vista al mar es impresionante. Estamos muy felices de estar aquí. Salimos al faro y disfrutamos de las vistas.