• Day 35

Portomarín - Casona de Ponte

October 12, 2019 in Spain ⋅ ☀️ 77 °F

We're walking familiar territory now. Some things have changed but many are still the same. Maria and Isabel were way ahead of us today. Mia and I stopped to eat at the same albergue where we slept on our first Camino. This time it was about the halfway point in our day! Mia picked out a lovely albergue when we reached Portomarín and wouldn't you know, Anne and Lynn had reserved a private room in the same place! It's Anne's birthday so we all went out to dinner together. A great day full of laughter.

Estamos caminando en territorio familiar ahora. Algunas cosas han cambiado, pero muchas siguen siendo las mismas. María e Isabel estaban muy por delante de nosotras hoy. Mia y yo nos detuvimos para comer en el mismo albergue donde dormimos en nuestro primer Camino. ¡Esta vez era casi la mitad de nuestro día! ¡Mia eligió un encantador albergue cuando llegamos a Portomarín y no lo sabían, Anne y Lynn habían reservado una habitación privada en el mismo lugar! Es el cumpleaños de Anne, así que todas salimos a cenar juntas. Un gran día lleno de risas.