• Day 36

Ko Tao en de boot

December 31, 2021 in Thailand ⋅ ☀️ 28 °C

He hoi, hier het verslag van onze reis naar het prachtige Ko Tao. Vanaf Hua Hin moesten we een treintje nemen naar de veerboot. De trein duurde zo'n 6 uur, en was ijskoud. Het eten dat we erbij kregen hadden we allemaal afgeslagen, omdat we dachten dat iemand ons weer iets probeerde te verkopen in het Thais. De boot naar Ko Tao vertrok om 9 uur, en zou 6 uur moeten duren. We moesten haasten om de boot te halen, maar toen we er eenmaal waren, vertrok de boot niet voor een half uur. De boot was een beetje nasty, maar niet te. Er lagen ook allemaal spullen op die het eiland op moesten, zoals oneindig veel eieren en flesjes water. Rond 5 uur in de nacht kwamen we aan op het eiland. Hier gingen we naar ons hotel, waar we tot ieders verrassing nog konden inchecken. Vandaag moeten we een beetje slaap inhalen, wat we niet gaan doen vanwege oud en nieuw (en bohamian rhapsody vanavond ofcourse). Ook gingen we informeren of we morgen konden duiken, en een beetje zwemmen.