Reunie

March 9, 2022 in Cambodia ⋅ ☁️ 30 °C

He lieve mensen, we zijn weer bij elkaar. We zijn nu weer terug in Kampot, waar we eerder ook al waren. Ruben is weer bij ons, en we hebben het goed gevierd. We slapen nu in Arcadia, bij het waterpark, die waar Ruben van de glijbaan ging. Het is fijn om weer bij elkaar te zijn. Scooter problemen hebben we wel nog elke dag. Ik hoorde dat jullie ook updates over het normale leven willen, dus ik zal het proberen dat te melden. Sinds dat we voor het laatst gesproken hebben, zijn we dus weer allemaal bij elkaar. Ruben kwamen we in Phnom Penh weer tegen. Daarna zijn we dus hiernaartoe gegaan. De dagen op de scooter zijn vermoeiend, heet, druk en vies, maar we zijn onderhand geoefende rijders, dus komen we nooit in de problemen, ook al rijden ze hier soms zo asociaal als maar kan. De wegen zijn een stuk beter dan in Sri Lanka, en slechter dan in Thailand. Onderweg stoppen we bijna elke dag wel voor een drankje bij Cafe Amazon, een Thaise keten die Starbucks achtig drankjes verkoopt, maar dan lekker en goedkoop. Elk uur nemen we sowieso pauze, om te tanken, en om de billen wat rust te geven. Wat we in Kampot gaan doen is nog onduidelijk, maar ik hou je op de hoogte.
    Tot snel.
    P.S. De sfeerbeelden zijn voornamelijk van Phnom Penh, behalve de pingpongtafel en de laatste foto.