Cebu

March 22, 2022 on the Philippines ⋅ ⛅ 26 °C

He hoi, ik dacht ik geef ff een snelle update waar we zijn. We zijn nu voor de tweede nacht in Cebu, een ander eiland in de Filipijnen. We vlogen ernaartoe vanaf Manila, en we overnachtten soort van op de Airport, al was het geen overnachting te noemen. We slapen hier in de Mad Monkey, een hostel dat zijn glorie eerder in Cambodja vond, maar helaas niet hier. De stad is vies, de mensen zijn arm en de huizen lelijk of niet bestaand. Het is vreemd en vies om in rond te lopen, maar het biedt wel een mooi perspectief. Een van de voordelen van het reizen. Een van de nadelen hiervan is dat Rubens telefoon gestolen is. Morgen gaan we naar de andere kant van het eiland. Hier is zee, en al haar voordelen. Je kunt er zwemmen met sardientjes enzo, en vast nog veel meer. Youp raakt ook al wat rustiger en zekerder. De laatste foto is een leuk Spaans koloniaal kerkje wat ik zag, wat erg leek op een Italiaans classisitisch of vroege Renaissance kerk. Mooi en leuk om dat zo ver van Europa te zien.
    Tot snel