Satellite
Show on map
  • Day 135

    Meeten met de meiden, Khao Sok en jona

    April 9, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

    Hallo hallo, hier dan de langverwachte update over ons en de dames. De 7e hadden we ze vroeg in de ochtend ontmoet, waarna we lekker Thais gingen ontbijten. Het verschil tussen de Filipijnen en thailand is qua eten heel erg te merken, wat toch best wel fijn is. Die dag hadden we ook een kookcursus gedaan. Helaas was die niet zo geweldig als gehoopt, maar desalniettemin was het een leuke ervaring en het eten lekker. We kregen er ook een kookboek bij, wat een fijne bijkomstigheid was. Nu zijn we in Khao Sok, een groot natuurgebied wat boven Phuket ligt. Dit staat vooral bekend om zijn water en bergen. Je kunt hier tuben, trekkings doen, safari, overnachten in de jungle en nog veel meer. Genoeg te doen dus. Jullie horen nog wel van ons. Tot snel

    JONA: (dit is niet helemaal up to date maar de rest komt morgen) de laatste 3 foto's zijn van jona

    Na drie vluchten in drie dagen kwam ik eigenlijk aan in Chiang Mai. Ik verblijf bij Stamps Backpackers, een super leuk hostel volgeboekt met (heel veel Nederlandse en Zweedse) backpackers. Overdag bezocht ik wat tempels in het oude centrum en s’avonds ging ik met het halve hostel naar een ladyboy show, echt een fantastische ervaring en ik wist niet wat ik zag. Vandaag (donderdag) staat een kookcursus op de planning, dus daar heb ik heel veel zin in. Zojuist zijn m’n plannen gewijzigd voor de komende dagen en ik ga morgen op een tweedaagse trekking met vijf andere mensen van het hostel waaronder drie Nederlanders. Dat was het voor nu, binnenkort de foto’s van de kookcursus en de trekking!
    Read more