Full Moon party

April 17, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

Hallo hallo mensen, sorry voor de afwezigheid. Gisteren was de langverwachte Full Moon party hier op Koh Phanghan, waar we dus naartoe gingen. Dit eiland is namelijk beroemd om dit feest. Het feest is op het strand, en heel backpackend Thailand is daar eigenlijk. Zoals te zien is, is het strand overvol met jongeren uit alle landen, en overal waar je kijkt is wel een barretje met dansende mensen of een vuurshow te zien. Er wordt ook heftig geadverteerd met het feest, en je kan veel merchandise kopen. Deze zie je op de dames, die een prachtige en ietwat foute outfit hebben gescoord. Veel van de Full Moon party kledij is nogal fout, met neon kleuren, blacklight en frutsels eraan. Er waren ook veel mensen met blacklight tattoos, wat er op zich best wel vet uit zag. Iedereen zag er gaaf uit, en de jongens hadden een soort jaren 70 neon haarband gekocht. Erg stoer. De rest van de foto's zijn overigens van onze andere avonturen, die wat rustiger zijn. Scooteren, een strandje opzoeken, bij het bijbehorende barretje zitten en wat drinken. Dat is de andere kant van dit soort plekken. Gewoon goed relaxen, en geniet van de prachtige natuur die hier ook te vinden is. Tot snelRead more