Satellite
Show on map
  • Day 171

    Ruben en mamush gaan schieten

    May 15, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 33 °C

    Hallo allemaal. Ik, Ruben, maak hier even een korte samenvatting van wat ik heb gedaan sinds de laatste post waar ik in zit tot ik weet bij de jongens ben aangesloten.
    Mamush was ook in chiang mai dus ik heb hem meteen de eerste avond dat we er beide waren ontmoet. Eerst nodigde zijn gezin me uit om mee te eten wat ik erg leuk en gezellig vond. Na het eten was ik uit gegaan met Mamush. De dag erna ging Mamush met zijn familie een uitje doen en was ik voornamelijk aan het chillen en aan het bijkomen van de dag ervoor. Ik ben nog wel uit gegaan maar dat was niet de leukste keer tot nu toe. De volgende dag had ik met Mamush afgesproken om naar de schietbaan te gaan, dat stond immers nog op mijn bucketlist voor deze reis. We werden keurig opgehaald bij ons hostel en afgezet bij de schietbaan waar onze chauffeur op ons bleef wachten. Toen zijn we naar binnen gegaan en hebben we wapens uitgekozen en gingen we schieten. Mamush had een pistool (ik weet niet meer welk model) en een Shotgun. En ik koos voor een Glock en sniper. Wat we wel gek vonden is dat we geen enkel contract moesten tekenen. Maar goed dat hield ons niet tegen want voor de rest zag het er als een degelijke club uit. Eerst schoten we met de pistolen en toen met de zwaardere wapen. We vonden het erg gaaf en heel leuk om te doen. Daarna zijn we weer in de avond uit gegaan. De dag erna moest ik in de avond de nachttrein naar Bangkok pakken, dit leek in het begin een top trein te zijn maar toen na 12 uur s’nachts het licht nog niet uit ging begon ik het minder leuk te vinden. Ik kon gelukkig nog wel wat slapen en toen ik in de ochtend aan kwam was ik redelijk uitgerust. Ik had al wat gezocht naar een plek waar ik goedkoop een pcr test kon doen, helaas was de goedkoopste alsnog duur. Ik zat wel bij een heel chique ziekenhuis en na wat handtekeningen en gegevens van mij kon ik redelijk snel mijn test doen. Ik ging toen naar mijn hotel. Mijn moeder had mij beloofd om 1 nachtje een lekker luxe hotel te boeken en even te genieten. Daar heb ik goed gebruik van gemaakt. Ik had een heerlijk bed, roomservice een groot zwembad waar niemand zwom en ik ben zelfs nog naar de gym geweest in de avond. Ik kreeg in de avond ook de uitslag van de pcr test wat mij toch een gerust gevoel gaf. Ik kwam helaas pas om 01:30 in slaap (ik denk dat het feesten mijn ritme een beetje heeft aangepast). De volgende ochtend ging de wekker om 04:00 omdat ik de vlucht moest halen. Ik had me snel klaargemaakt en liep door de loopbrug van het hotel naar de AirPort. Op de AirPort was al een flinke rij bij het inchecken, gelukkig verliep het allemaal oké en was ik goed op tijd bij de gate. De vlucht was prima, alleen was ik wel kapot. Ik heb gelukkig wat kunnen slapen tijdens de vlucht. Ik kwam de volgende ochtend aan op Bali en na wat papierwerk kon ik het land in. Ik had afgesproken om op de jongens te wachten aangezien zij maar een uurtje later aankwamen. Uiteindelijk heb ik ruim 3 uur gewacht voordat ik weer herenigd was met de groep. De rest staat in de penguin hiervoor. Vanaf nu maak ik geen losse penguins meer omdat ik weer bij de groep ben.
    Dus tot de volgende gezamenlijke penguin:)).
    Read more