Satellite
Show on map
  • Day 4

    Free walking tour Berlin

    November 29, 2023 in Germany ⋅ 🌨 -3 °C

    חצי יום חופש הוקדש לבילוי האהוב עלי בחו"ל- סיור הליכה חינמי.
    לנקודת המפגש הגעתי ברגל, כשתוך כדי חקרתי עוד קצת את ברלין דרך הרגליים.
    את המדריך Dara האוסטרלי פגשנו באלכסנדר פלאץ ממול בית העיריה שלאור המצב בארץ הפגין הזדהות עם תליית דגל ישראל בין דגלי העיר ברלין לדגל גרמניה.
    לאורך הסיור למדנו על ההיסטוריה של ברלין (בנגיע קטנה, בכל זאת המוןןן היסטוריה) לאורך השנים- דיברנו על משפחת המלוכה, על מלחמת העולם הראשונה ועל הקומוניזם בעיר.
    לאורך כל הטיול השלג יורד, נכנס לעיניים ומתיישב על הראש.
    לקראת הסוף דארא פינק אותנו בהפסקה בבית קפה ואני כמובן הלכתי על יין חם והרבה פחממות מטוגנות (תכלס אכלתי את הסופגניה הראשונה שלי).
    *היה קר, מאוד. היה לי שלג על הראש. ניסיתי כל מיני וריאציות של שיער מול צעיף ובסוף הגעתי למסכנה שחייב hoodie בטמפ' האלה. דארא טגב הביא לי עוד צעיף לקראת הסוף, כי הוא אמר שנראה שמכולם הכי קר לי 😅
    Read more