• Day 6

Colca Canyon Day I

April 27, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 27 °C

Atsibudę anksti ryte ir sočiai papusryčiavę leidžiamės į visos dienos kelionę iš miestelio Cabanaconde į pačią kanjono širdį - oazę. Trasa apima leidimąsį kilimą iki trečdalio ir vėl leidimąsį. Priklausomai nuo jūsų galimybių viso apie 7-8val kelio.
    Kylant saulei pasiekę kraštą viršuje nuo kurio prasideda linksmybės negalime atsigrožėti dydžiu ir panoramos grožiu. Kanjono dugno nesimato, bet matome numanomus kaimukus kuriuos mums reikės kirsti. Po kelių valandų leidimosi sutinkame keletą lengvai tariant nuvargusių porelių koliančių su backpackais į viršų. Mintys dvi. 1) kam tempti tiek mantos ? man iki šiol nedaeina.2)kas mūsų laukia ryt kai kopsime kitu panašiu keliu. Still tikiuosi jie pasiekė savo tikslą gyvi. o mes kolkas susikoncentravę į priekį. Upė! valio! šalta ir gaivinanti žyminti pirmą tašką po 3,5 val. Raumenys 'stabdžiai' duoda apie save žinot. Žvyras su smėliu ir akmenim. Bepročiams su basutėmis ir prastai avalyne amen.
    Kitas checkpointas miestelis. atrodęs vos už puskilometrio pateikė staigmenų. Kaip vaikai suvystyti gamtos jautėmės bejėgiai prieš atrodo niekinius pakylimus. širdis kalatojasi, oro trūksta.. teko stoti dažnai. Kaip vėliau pasirodė tai buvo gelytės palyginus su įkopimu į kitą miestą =30proc kanjono auksčio. Dar niekada cola nebuvo tokia skani.. nes šįkart šalta cola buvo prizas pasiekus tašką. Velnio namuką kurį matai iš apačios, kurio muziką girdi, bet kelias vis užsisuka ir užsisuka, vingiai nesibaigia ir nesibaigia.
    Primenu mūsų tikslas dviejų dienų maršrutas per dieną, reiškia dar reikia pasiekti oazę. pastaroji matosi ir gundo mėlynuojančoaos baseinais tik iki jos reikia lipti atgal žemyn. gal būtų ne taip graudu jei nesuprastum kad 'veltui' kątik lipai į viršų. :)
    Kaip bebūtų atsidurę širdyje nusrendžiam kad haikas (nes tikrai ne trekas) buvo nuostabus. pirmą kartą rimti kalnai ir iškart maksimumas. Sprendžiant iš to kad vakarę jautėme pagundą įveikti ir paskutinę likusią treko dalį - iškopimą.. matyt nebuvo tragiškai sunku. Visgi ramybės vardan ir skaudančio menisko dėka nusprendėme likti. Kaip poto paiškės - AČIŪ DIEVUI. :)