• Day 7

Colca Canyon Day II

April 28, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 15 °C

Nepaprasta palaima 9ryto sėdėti aptriušusiame vietinės reikšmės autobuse pilname mažiau ir daugiau prasmirdusiu vietinių fermerių. Taip, taip gali nutikti jei kėlėtės 4:45 ir nuo 5 jau buvote 'on the track'. Tik kaip čia plačiau pasakius.. 'Track' tai atrodytų viso labo 4,3km ilgio keliukas, bet jo altitudės skirtumas 1150m. Toks keliukas š Oazės į Cabanaconde miestelį. Arba išlipimas iš gyliausio pasaylyje kanjono (Tik dvigubai gilesnis už Grand Canyon USA) arba rimtas nuolatinio kopimo į viršų challengas :) Ir mes tai padarėm! nei rankyčių nei kojyčių... BELIEVE ME! tiksliausiai jausmą 50m iki viršaus apibūdina šokoladukas kurie šiame regione labai populiarūs. pavadinimas pasako viską už save. Nocaut. :) Maža to pats kelias visai netvarkytas, su daug smėlio akmenų liekanų arba serpantinų iš alia laiptukų. Maža to nuo 2500 prasideda mini altitudės jausmas. Trūksta oro ir biški silpna. Bet tik biški kol adaptuojiesi. Jei dar nepakankamai vaizdžiai atrodo.. nuėjus 70% Kostas klausė manęs už kiek sutikčiau grįžti į apačią ir kitą rytą vėl pakilti. tuo metu sakiau už 100 000 eur nesutikčiau. :) Ne tai kad išpindėjus, bet tesiog jaučiau kad nesugebėčiau. Meniskas įsismarkavo taip kad lipti teko pasikliaujant ik kairia koja, o lipimas į apačią kėlė periodinius skausmus iki ašarų. Bet nieko! išgyvenom. Nei skausmai nei 3500 altitudė mūsų neįveikė keliaujam į naują tašką - Puno. Miestelį prie Titicaca ežero. 5000 aukštyje. Woooho!
    p.s. taip smarkiai ėjom kad nepadarėm nei vienos foto. tiksliau buvo ne iki to, nes išėjom dar 5ryto prie aklinos tamsos su prožektoriais o poto koncentravomės į žingsniukus ir laiką kad spėtume į autobusą. :) Anyway.. visas vaizdas nuo apačios iki viršaus netelpa į ekraną :) paskutinėj foto matosi tik 60 proc viso kelio. o pirmoj lengviausi 25. taigi norinčous pamatyti visą vaizdą rekomenduoju patiems nueiti ;)