• Day 270

San Juan del Sur and Playa Tamarindo

April 15, 2023 in Nicaragua ⋅ 🌬 33 °C

Our final days in Nicaragua were spent San Juan del Sur, a pretty beach community on the Pacific. The town was quiet (perhaps busier prior to the pandemic and political turmoil), but it was lovely to be next to the ocean again.
    On the last day, we went surfing on Playa Tamarindo, a little cove not far from town. We had perfect waves and the beach pretty much to ourselves. It was a perfect way to wrap up our time in Nicaragua (although definitely made us want to stay longer...)

Unsere letzten Tage in Nicaragua verbrachten wir in San Juan del Sur, einer hübschen Strandgemeinde am Pazifik. Die Stadt war ruhig (vielleicht war vor der Pandemie und den politischen Unruhen mehr los), aber es war schön, wieder am Meer zu sein.
    Am letzten Tag gingen wir am Playa Tamarindo, einer kleinen Bucht unweit der Stadt, surfen. Wir hatten perfekte Wellen und den Strand fast ganz für uns allein. Das war ein perfekter Abschluss für unsere Zeit in Nicaragua (obwohl wir definitiv länger bleiben wollten...)