Satellite
Show on map
  • Day 41

    Gedaan met vakantie!

    February 10, 2023 in Belgium ⋅ ⛅ 7 °C

    In mijn sabbatical zitten een aantal etappes en soms ook een beetje vakantie tussen de reizen heen!
    De voorbije twee weken waren heel chill en hartverwarmend 🥰 ik heb volop de tijd genomen om van heel wat mensen afscheid te nemen, one-on-one want daar ben ik nu eenmaal het beste in, maar ook wel met een klein feestje in de Kami, want dat kan ik ook nog wel!

    Een mens stelt zich wel eens de vraag, waarom laat ik al deze rijkdom in godsnaam achter?? Wat ga ik daar aan de andere kant van die 11 uur durende vlucht zoeken?
    Reculer pour mieux sauter.
    Je kan een break nemen door af en toe te mediteren of op stilte-retraite te gaan, maar wat touwtjes echt doorknippen, nieuwe knoopjes leggen en dan weer terugkomen met een properder lei en een emmertje vol energie en goeie verhalen! Dat is wat ik ga zoeken!
    En het voelt heel veilig dat mijn fundamenten van vriendschappen en familie na 3 maanden weer integraal deel gaan kunnen uitmaken van de rest van mijn nieuwe leven!

    Oh ja, en ook het feit dat ieder afscheidsfeestje een excuus voor een welcome-back-feestje 😎
    Read more