Satellite
Show on map
  • Day 18

    Ubud #2: Batur!

    July 28, 2022 in Indonesia ⋅ ⛅ 16 °C

    Terima kasih Ubud!

    Quad
    Op onze tweede dag Ubud gingen we rijden met een quad. Mijn eerste keer, moest het draaien toch nog wat gewoon komen.

    Waterval
    Daarna bezochten we een prachtige waterval, waar toch heel wat volk stond aan te schuiven. Alles voor een Instagram-foto, niet waar? (Ook al zijn wij ook schuldig)

    Batur
    De volgende nacht was voor mij een vroegen. Om 2u30 werd ik opgehaald om Mount Batur te beklimmen. Daar gingen we een prachtige zonsopkomst zien.

    Het was een hele beklimming in het donker. Met een zaklamp tjolden we naar boven. Met een paar duizend denk ik. Het voelde echter niet zo veel aan, we hadden enorm veel plaats.

    Het weer zat ons allesinds goed mee. Geen wolkje aan de lucht. Om 6u20 was het zover: de zonsopkomst! Ik heb er al veel gezien, maar deze draagt toch wel de kroon voor mij.

    Het was een enorm aangename tour met een leuke bende. Een nieuw 'maatje' Guen gemaakt uit Noorwegen, maar komt eigenlijk uit de Filipijnen (misschien kan zij tips geven voor wanneer ik in Noorwegen rondtrek?).

    Varia
    Later nog veel gewandeld tussen palmbomen, rijstvelden, gewoon adembenemend.

    Morgen nog 1 dag Ubud, dan reizen we door naar Nusa Penida.

    Tot later

    ✌️
    Read more