G'day mate, greetings from Aussie

February 14, 2018 in Australia ⋅ 🌙 18 °C

Herzlichi Grüess usem Känguru-Land.
    Ich bin scho sit eppe 10 Täg in Australie und gnüsses sehr. Bi vo Auckland uus uf Tasmanie gfloge und han dete e gfüerti Gruppereis gmacht. S Hostel in Hobart isch eher id Kategorie "Schmuddelhostel" gange defür han ich die liebschti Zimmergnossin gha, wommer überhaupt chan haa! Mini Gruppereis isch im Grosse und Ganze guet gsi, mer hend eigentlich e gueti Gruppe gha und mer sind alli püntklich gsi. Mir persönlich hett Tasmanie nöd soooo wahnsinnig gfalle, isch e Mischig zwüsche Neuseeland, Australie und de Schwiiz. Es isch scho schöön gsi aber jetz halt au nöd so de mega Burner... Naja, dadefür isch die Tour ja da gsi. Taste of Tasmania und das hani becho. Australie isch für mich ja meh so dänkt gsi zum emale en erschte Iiblick z becho, öbs mer gfallt oder nöd. Jetz weissi, uf Tasmanie mueni nöd namel umbedingt. Aber mer sind na inere Wildtierufzuchtstation gsi wons diversi schwarzi Schwän hend, Adler, Üüle, Kängurus, Wallabies, Tasmanischi Tüüfel und s wohl süessischte woni je gseh han - Wombats. Ha mi grad i de knuddeligi Kerli verliebt obwohl d Kängurus au e starchi Konkurenz gsi sind. Mer sind au na ade Bay of Fire gsi und die hett mer echt au guet gfalle. Dete hend sich irgendwie Alge ad Stei gheftet und es gseht echt so uus als würed d Stei bränne. Mittlerwiile bini in Melbourne und ich findes hammerschön da. D Stadt isch sehr läbthaft und suuber, schön und uufregend. Genau richtig! Langsam freui mi doch uf miis diheime und mini Familie aber nichtsdestotrotz gnüssi min verbliibende Monet na i volle Züüge.Read more