• Day 1–2

Dover, Elms Vale Road

October 9, 2023 in France ⋅ ⛅ 17 °C

Den deutschen Text findest du unten!

"We've arrived safely in England. There was a lot of traffic on the way. We managed to catch an earlier ferry because Connie accidentally directed us to Calais. The dogs had to stay in the car during the ferry ride, but they handled it well. Now we're parked here on Elms Vale Road for the night. We bought a bottle of Southern Comfort on the ship and are enjoying a nightcap. Tomorrow morning, we'll have English bread for breakfast!"

Wir sind gut in England angekommen. Unterwegs viel Verkehr. Konnten eine frühere Fähre nehmen, weil Connie uns versehentlich nach Calais gelotst hatte.
    Die Hunde mussten auf der Fähre im Auto bleiben, haben sie gut überstanden.
    Jetzt stehen wir hier an der elms vale road zum Übernachten. Auf dem Schiff haben wir uns eine Flasche southern comfort gekauft und trinken jetzt noch einen absacker.
    Morgen früh gibt es englisches Brot zum Frühstück !