Back home 2

March 3, 2019 in the Netherlands ⋅ 🌧 9 °C

Al weer 24 uur in Nederland.
    Na een vlucht van 12 uur landen we iets voor 5 uur 's morgens op Schiphol. Om 6 uur hebben we onze spullen van de band gepakt en proberen met de fietsen door de poortjes van de Douane te komen. Dat lukt dus niet met de fietsen op de karretjes. Karin Loopt met de eerste twee tassen de poortjes maar kan niet meer terug. Een douane ambtenaar komt ons gelukkig helpen. Hij beaamt dat Schiphol niet is ingesteld op reizigers met een fiets.
    Karin haalt broodjes bij de Appie en ik niet zulke lekkere koffie als we in Nieuw Zeeland gewent waren bij de Burger King.
    Rino komt ons ophalen met de auto en we spreken af bij de aankomst hal. Tot onze verbazing mogen daar alleen nog maar taxi's en bussen komen. We pakken de tassen weer op het karretje en ik loop met twee fietsen met lege banden aan de hand weer de aankomsthal in. Ophalen met de auto kan alleen bij de vertekhal.
    Na een paar minuten komt Rino aanrijden, pakken de spullen in de auto en rijden we naar Amsterdam.
    Tods en Rino heel hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid. Na de koffie gaan we lekker even 2 uurtjes plat. Na nog wat boodschappen en een heerlijk diner gaan we om 20:00 uur weer naar bed, helemaal munt.
    Weltrusten.