Satellite
Show on map
  • Lekker gefietst ????

    August 23, 2019 in the Netherlands ⋅ 🌙 20 °C

    Van morgen vroeg wakker, lekke luchtmatras. Waar ken ik dat van?
    Toch nog een uurtje kunnen slapen. 8 uur er uit. Ontbeten, Karin had er dus wel aan gedacht om brood mee te nemen ......en koffie en bestek en sokken en en en. Gelukkig heb ik mijn duikspullen wel compleet en mijn gereedschap ook. Nieuwe batterij in de net aangeschafte duikcomputer gezet, zat bij de ademautomaat en hij doet het. Slangen van de ademautomaat aangepast aan mijn situatie. Is het maar zo al weer half tien. Ik sta klaar om duikspullen voor Karin te gaan halen, vertelt ze mij dat ze te moe is om te duiken ivm de afgelopen nacht dienst. Ze wil een rustdag. Ok ook wel lekker.
    Wat doe je dan op zo'n rustdag, bootschappen halen in Renesse. A Flat White drinken met een broodje pecannoten en honing. Ff zonnen en dan 40 km fietsen.
    Read more