Satellite
Show on map
  • Lange dag

    August 22, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 17 °C

    Ben met de auto naar werk gegaan, lig ik er ‘s morgens een kwartier eerder in.
    Met de motor moet ik me eerst uitkleden, op temperatuur komen en dat duurt wel een kwartier, vandaar.
    Ik lag er dus om 7.45 in.
    De wekker liep om 12.30 af.
    Zal ik gaan sporten?
    Nee gaat niet lukken want ik wil/ moet nog een hoop doen voordat Rino om 17.00 voor mijn deur staat.
    We gaan duiken.
    Omdat het in NZ niet gelukt was hadden we afgesproken het in NL te doen.
    Mooi dat we vandaag weg kunnen.
    Eigenlijk had ik vannacht ook nog moeten werken maar gelukkig kon ik deze dienst ruilen.
    On 16.30 staat Rino voor de deur.
    Om 17.00 zitten we in de auto.
    Oh ja zegt ie: we moeten eerst nog “even” langs Helmond en Budel.
    Een ademautomaat en een fiets ophalen.
    Rond 20.30 hebben we beiden spullen opgehaald en kunnen we naar de campjng waar we om 23.30 aankomen.
    Ik ben helemaal over mijn slaap heen, het lijkt weer een nachtdienst.
    Tentje opgezet, nog een glaasje wijn gedronken en om 1.30 dook in mijn tent in
    Read more