Satellite
Show on map
  • De laatste dag

    August 26, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 25 °C

    Ik word om 2.30 wakker met een knallende koppijn.
    Een te weinig cafeïne koppijn.
    En dat terwijl ik maar twee koppen koffie per dag drink.
    Ik val toch weer in slaap.
    Dus gelijk maar een kop Nescafé als ik weer wakker ben.
    De hoofdpijn zakt snel af.
    Gisteravond aan het picknicktafel gesprek besloten naar Neeltje Jans te gaan.
    Dacht dat we voor 4 € een tochtje over de Oosterschelde konden maken maar eenmaal daar aangekomen blijkt het in combinatie te zijn met het entree ticket, 23.50 €, en dat gaan we niet doen.
    Op naar het Noordzee strand.
    Daar tot 14.00 gezeten en toen terug naar huis.
    Nog een koffie gehaald met wat lekkers bij een museum/ bakker.
    Zeeuwse bolussen gekocht, ze waren nog warm, die ik helaas heb laten liggen.
    Wat een eind is het toch en het was druk op de weg.
    Om 20.30 zijn we in Nijverdal, Rino drinkt nog een kop koffie en vervolgt zijn weg naar Hengelo.
    Leuk weekend gehad en we spreken af in ieder geval 1x per jaar te doen.
    En als er zich nog meer vrienden en vriendinnen aanmelden mogen die ook mee.
    Read more