Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Gildehaus

5 April 2020, Jerman ⋅ ☀️ 16 °C

De héle dag thuis in quarantaine met dit mooie weer is ook niet wat. Dus hebben Anja en ik besloten vandaag te gaan fietsen. De knooppunten route naar Bad Bentheim, die we voor vorige week in de planning hadden om met vrienden uit Delft te rijden, vandaag maar gereden. Het is een prachtige route door de Essen van Driene, Lonneker, Oldenzaal en De Lutte.
    Lente in Twente liet zich van z'n mooiste kant zien en we hebben genoten. Bij De Lutte zagen wij nog hoe een ooievaarstel een nest had gebouwd op de bovenleidingsmast van de NS
    Drukke punten hebben we zoveel mogelijk gemeden en bij drukte snel doorgefietst.
    Na enkele stukken van 5 en 6% was er vlak voor Gildehaus nog een gravel stukje van 10% pfff dat was nog ff doortrappen met mijn Hollands kransje. Gildehaus was ons keerpunt voor vandaag. 44 Km. Terug met grotendeels de wind mee en heuvel af waren we in een uur en 45 min weer thuis. Met dik 73 Km was het genoeg voor vandaag.