• Day 21

Dag 21 Back Home

June 11, 2022 in the Netherlands ⋅ ⛅ 20 °C

Na een slechte nacht, beetje sloerig in de rakker, om half acht uit de tent gerold.
    Anja is al een half uur aan het pakken.
    Nadat ik ff met de kop onder de kraan heb gestaan, snel Anja gaan helpen met inpakken. Opladers snoeren en camera spullen gesorteerd en ingepakt.
    Daarna de camping betalen. Nog 1 nacht betaald, de andere was al betaald volgens de camping baas. Niet dus, en maar weer naar de receptie gelopen om ook de eerste nacht af te rekenen. Eerlijkheid duurt tenslotte het langst.
    Rond 10:10 is alles ingepakt een nieuw record.
    De camping baas komt ons nog verrassen met 2 repen Zwitserse chocolade voor onze eerlijkheid.
    Dan vertrekken we., eerst naar de Coop voor verse broodjes en dan nog even kijken naar de vitrine met foto's van Bernadette, onze serveerster van gisterenavond. Mooie foto's, je kan haar liefde voor de bergen bijna voelen.
    Anderhalf uur later verlaten we Zwitserland en na voorspoedige paar uur Autobahn zijn we om 19:45 weer in Nederland en om 20:15 zitten we bij de Chinees.
    Vermoeid maar "Happy" duiken we om 22:30 het bed in.