Satellite
Show on map
  • Day 3

    Hallo Bali

    September 10, 2022 in Singapore ⋅ ⛅ 24 °C

    Om 9:00 stappen we weer in het vliegtuig, een Boeing 787 dit keer en vliegen in 3,5 uur naar Bali.
    Het is een ander Bali dan dat ik 25 jaar geleden achter liet. Het vliegveld is gemoderniseerd en uitgebreid. Na gebruikelijke plicht plegingen, nemen we afscheid van onze groep, Anja en ik reisen de eerste week solo, en gaan opzoek naar onze chauffeur, Deira. Het is de neef van onze gastheer.
    Tijdens de rit van naar het hotel genieten we van het uitzicht en de geur. De geur van Bali en al het groen, je waant je in het paradijs.
    29 Uur met niet meer als een powernap eist zijn tol, ik zit regelmatig te knikkebollen.
    Op de Homestay worden we hartelijk ontvangen en worden naar ons huisje gebracht. Het is niet luxe maar schoon en het uitzicht is magnifique.
    Anja pakt eerst ff de koffer nog uit, dan een paar uur de oogjes toe. Na de nap trek ik mijn sarong aan en gaan we aan tafel. Natuurlijk NASI GORENG. Lekker!
    Nog even F1 de vrije training gekeken en toen naar bed.
    Read more