• Day 5

Capri By Boat ⚓️🚤

July 21, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 27 °C

Τι απίστευτη μέρα ήταν αυτή;Τι να πρωτοπείς;Νοικιάσαμε σκάφος από το Sorento και αφού είχαμε ένα ενδοιασμό για το αν θα το οδηγήσουμε μόνοι μας το σκάφος τελικά μας το παρέδωσαν κάνοντας μια μικρή εξήγηση όσο αφορά τα λειτουργικά του.Φύγαμε και πήγαμε καρφί για το Capri.Πολύ ήσυχο και γρήγορο ταξίδι και φθάνοντας όλα συνέχισαν να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο.Βρήκαμε και το βάλαμε στην μεγάλη μαρίνα του λιμανιού.Αφού το παρκάραμε πήγαμε να πάρουμε το τοπικό τελεφερίκ που σε ανεβάζει στο Capri.Είχε παρααααα πολύ κόσμο και ήταν λιγάκι κουραστικό να βγάλεις εισιτήριο δεδομένης της ζέστης που είχε.Φθάσαμε πάνω κάναμε ένα διάλειμμα για να φρεσκαριστούμε και να φάμε κάτι και στην συνέχεια εξερευνήσαμε τα στενά τα οποία είχαν αρκετά High Fashion Brands. Βολταραμε,τραβήξαμε τα πλάνα μας και είπαμε να γυρίσουμε να πάρουμε το σκάφος να πάμε να εξερευνήσουμε τις κοντινές παραλίες.Φοβερή εμπειρία,πανέμορφα νερά και διάθεση στα ύψη.Σε όλη την βόλτα είχαμε και πλάνα από το drone στο οποίο ο Βασίλης πήρε μάστερ στον χειρισμό μετά από 4 μέρες ιδιοκτησίας κάνοντας προσγειώσεις που θα ζήλευαν και τα f-35 στα αεροπλανοφόρα.Κάναμε το μπάνια μας,μαύρισαμε👦🏿και γυρίσαμε να παραδώσουμε το σκάφος.Μέχρι εκείνη την στιγμή όλα ήταν τελεία και ενώ παραδώσαμε το σκάφος και πήραμε τα πράγματα μας είδα ότι έλειπαν τα γυαλιά μου…🤦🏻‍♂️.Είπαμε να πάμε στην παραλία που παραδώσαμε το σκάφος μπας και τα βρούμε,και όχι μόνο τα βρήκαμε αλλά μετά είπαμε να κάτσουμε σε ένα από τα ταβερνάκια που είναι δίπλα στην θάλασσα και ίσως φάγαμε ότι καλύτερο έχουμε δοκιμάσει όσες μέρες είμαστε εδώ.Αρκετά κοντά στις ελληνικές γεύσεις και απίστευτα ευγενικό προσωπικό.Έκλεισε ιδανικά η μέρα.Read more