Καλοκαιρινή εξόρμηση στις νότιες ακτές της Ιταλίας 🏖🚤⛵️ Read more
  • 611kilometers

Athens International Airport

July 17, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 27 °C

Για Μύκονο πηγαίναμε και στην χειρότερη για Άνδρο και λέμε βρε δεν πάμε μια νότια Ιταλία να δούμε πως περνάνε και οι Ιταλοί τα καλοκαίρια τους;Και έτσι ξεκινάει ένα πανέμορφο καλοκαιρινό ταξίδι.Το πρόγραμμα έχει Νάπολη ,Ακτές Αμαλφι , Καπρι , Σορεντο και Ποσιτανο.Όλα είναι έτοιμα.
    Αεροπορικά ✔️
    Διαμονή ✔️
    Αυτοκίνητο ✔️
    Drone ✔️
    Διάθεση ✔️
    Andiamo per un'estate indimenticabile 🇮🇹🍕🍝

Napoli - Walkthrough- First Impressions

July 17, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 31 °C

Πόλη της Νάπολης.Παλαιά κτήρια με αρχοντική αισθητική αλλά και αρκετή κίνηση στους δρόμους. Παρκάραμε και περπατήσαμε στην πόλη που μας άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις ειτε από τα μαγαζιά είτε από το φανταστικό φαγητό 😛🍝🍕Read more

Sorento - Positano

July 17, 2022 in Italy ⋅ 🌙 26 °C

Φθάσαμε στο ξενοδοχείο και είπαμε να πάμε για ένα γρήγορο φρεσκάρισμα αλλά τελικά πέσαμε για ύπνο😴.Σηκωθήκαμε γεμάτοι στην ενέργεια 4 ώρες μετά 🤥🥱🥴 και αποφασίσαμε να πάμε να δούμε το Positano.Σχετικά καλή κίνηση στον δρόμο που βέβαια οι ντόπιοι δεν σε αφήνουν λεπτό να χαλαρώσεις καθώς πετάγονται μέσα στην μέση του δρόμου χωρίς να χαμπαριάζουν τίποτα.ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ η θέα όταν πλησιάζεις το Positano από πάνω οδηγικά.Αφήσαμε αυτοκίνητο και περιηγηθήκαμε στα στενά.Καθήσαμε για φαγητό σε γραφικό εστιατόριο και γευτήκαμε παπαρατες μακαρονάδες θαλασσινών καθώς και προσούτο με πεπόνι.Όλα αυτά με την συνοδεία ένας κόκκινου ντόπιου κρασιού🍷🍷🍷.Τοπ φαγητό μέχρι στιγμής.Κάναμε δοκιμαστικές πτήσεις με το drone και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση.Αύριο πάμε για μπάνιο και φαγητό στο Positano 😎 και ίσως πάρουμε και μια πρώτη ιδέα από την Αμαλφι.Read more

• Day 2

Positano 🏝⛱🛟

July 18, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 30 °C

Σήμερα είπαμε να περάσουμε όλη την μέρα στο POSITANO κάνοντας μπανάκι και μαύρισμα.30 ευρώ η ξαπλώστρα και αν είσαι και τίποτα απαιτητικός γαλαζοαίματος και θες μετά να κανείς ντους 1.5 ευρώ για ζεστό νερό και για τους πολύ σκληρούς το κρύο νερό έχει 0.5 Ευρώ.Τα δώσαμε και παραγγείλαμε ποτάκια.Ολοήμερο μαύρισμα και ελάχιστο μπάνιο.Μόλις ήρθε το απόγευμα φύγαμε και περιπλανηθήκαμε στα σοκάκια τα οποία γράφουν απίστευτα στην κάμερα και ψάξαμε να βρούμε απελπισμένα ένα εστιατόριο να φάμε καθώς όλα άνοιγαν 19:00 και σε δέχονταν μόνο με reservation.Φάγαμε η αλήθεια είναι πολύ καλά και φύγαμε για το ξενοδοχείο για να γεμίσουμε δυνάμεις,γιατί αύριο το πρόγραμμα έχει Amalfi.🥳Read more

• Day 3

Amalfi Day Tour 🏝🏖🛟⚓️

July 19, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 32 °C

Ολοήμερη βόλτα στην Αμαλφι είχε το πρόγραμμα.Έχει έναν αέρα αριστοκρατικό αλλά δεν φθάνει τον κοσμοπολίτικο αέρα του Ποσιτανο.Επισκεφτήκαμε τον καθεδρικό ναό του Αγίου Αντρέα η όπως λένε οι Ιταλοί Duomo Cattedrale di Sant'Andrea.Φοβερά πλάνα μέσα και έξω από τον ναό,στην συνέχεια πήραμε παγωτό στο χέρι και ένα γεμιστό λεμόνι με σορμπέ λεμονιού στα 10 ευρώ 😳 και συνεχίσαμε την περατζάδα μας στα στενά χαζεύοντας περαστικούς και μαγαζιά.Αύριο το πρόγραμμα έχει Capri 😎🗺👠💍👒💶💰💵💸Read more

• Day 4

Sorento Walkthrough🏊🏻‍♂️🛵🚘

July 20, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 30 °C

Σηκωθήκαμε μέσα στην όρεξη για να πάμε Capri αλλά τελικά δεν τα καταφέραμε.Η μέρα ξεκίνησε αρκετά άσχημα αλλά τελικά άμα έχεις θετική σκέψη και λίγη τύχη όλα θα σου πάνε τέλεια.Πήγαμε να βγάλουμε εισιτήρια για Capri και έπρεπε σονι και καλά να πληρώσουμε 120 για 3 άτομα πήγαινε έλα με αναχώρηση από Sorento στις 13:30 και αυστηρά επιστροφή στις 17:45.Όποτε ρίξαμε άκυρο και ψάξαμε και βρήκαμε φουσκωτό 6 μέτρο για πάρτη μας με λίγα παραπάνω λεφτά αλλά για την επόμενη μέρα από τος 9 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα🚤🤸🏻🤸🏻‍♀️.Σούπερ.Επομένως όλη την επόμενη μέρα την περάσαμε στο Sorento το οποίο δεν είχαμε γυρίσει και αποδείχθηκε αρκετά όμορφη πόλη με πολλές επιλογές.Αρκετά δύσκολο να βρεις να κανείς μπάνιο στην Ευρύτερή περιοχή σαν άνθρωπος όποτε βρήκαμε ένα ξενοδοχείο το οποίο επέτρεπε ελεύθερα την είσοδο στο κοινό για να κάνουμε μπάνιο στην πισίνα του.Σχετικά παλιό το ξενοδοχείο αλλά μας χάρισε αρκετές όμορφες εικόνες και δεν μας κόστισε τίποτα απόλυτος πράγμα τρελό για την περιοχή.Στον γυρισμό κάναμε ένα στοπ για junk food σε ότι κοντινότερο μπορέσαμε και βρήκαμε στα δικά μας πιτόγυρα αλλά έμοιαζε περισσότερο με sandwich🥪🍔.Για σβήσιμο κάναμε μια τελευταία βόλτα στα μαγαζιά για ψώνια και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση γιατί αύριο η μέρα θα είναι φωτιά 🔥🔥🔥🚤.Read more

• Day 5

Capri By Boat ⚓️🚤

July 21, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 27 °C

Τι απίστευτη μέρα ήταν αυτή;Τι να πρωτοπείς;Νοικιάσαμε σκάφος από το Sorento και αφού είχαμε ένα ενδοιασμό για το αν θα το οδηγήσουμε μόνοι μας το σκάφος τελικά μας το παρέδωσαν κάνοντας μια μικρή εξήγηση όσο αφορά τα λειτουργικά του.Φύγαμε και πήγαμε καρφί για το Capri.Πολύ ήσυχο και γρήγορο ταξίδι και φθάνοντας όλα συνέχισαν να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο.Βρήκαμε και το βάλαμε στην μεγάλη μαρίνα του λιμανιού.Αφού το παρκάραμε πήγαμε να πάρουμε το τοπικό τελεφερίκ που σε ανεβάζει στο Capri.Είχε παρααααα πολύ κόσμο και ήταν λιγάκι κουραστικό να βγάλεις εισιτήριο δεδομένης της ζέστης που είχε.Φθάσαμε πάνω κάναμε ένα διάλειμμα για να φρεσκαριστούμε και να φάμε κάτι και στην συνέχεια εξερευνήσαμε τα στενά τα οποία είχαν αρκετά High Fashion Brands. Βολταραμε,τραβήξαμε τα πλάνα μας και είπαμε να γυρίσουμε να πάρουμε το σκάφος να πάμε να εξερευνήσουμε τις κοντινές παραλίες.Φοβερή εμπειρία,πανέμορφα νερά και διάθεση στα ύψη.Σε όλη την βόλτα είχαμε και πλάνα από το drone στο οποίο ο Βασίλης πήρε μάστερ στον χειρισμό μετά από 4 μέρες ιδιοκτησίας κάνοντας προσγειώσεις που θα ζήλευαν και τα f-35 στα αεροπλανοφόρα.Κάναμε το μπάνια μας,μαύρισαμε👦🏿και γυρίσαμε να παραδώσουμε το σκάφος.Μέχρι εκείνη την στιγμή όλα ήταν τελεία και ενώ παραδώσαμε το σκάφος και πήραμε τα πράγματα μας είδα ότι έλειπαν τα γυαλιά μου…🤦🏻‍♂️.Είπαμε να πάμε στην παραλία που παραδώσαμε το σκάφος μπας και τα βρούμε,και όχι μόνο τα βρήκαμε αλλά μετά είπαμε να κάτσουμε σε ένα από τα ταβερνάκια που είναι δίπλα στην θάλασσα και ίσως φάγαμε ότι καλύτερο έχουμε δοκιμάσει όσες μέρες είμαστε εδώ.Αρκετά κοντά στις ελληνικές γεύσεις και απίστευτα ευγενικό προσωπικό.Έκλεισε ιδανικά η μέρα.Read more

• Day 6

Napoli - Last Food Dance

July 22, 2022 in Italy ⋅ 🌙 28 °C

Τελευταία μέρα στην Ιταλία και είπαμε να επισκεφτούμε μια ακόμα φορά την Νάπολη για μερικές φωτογραφίες και χαλαρή βολτούλα.Παρκάραμε το αυτοκίνητο και πηγαίνοντας για φαγητό σε μια Instagramικη τρατορία πέσαμε πάνω στον καθεδρικό ναό της Νάπολης.Πολύ επιβλητικός ναός τόσο έξω όσο και μέσα.Φανταστικές λεπτομέρειες στην οροφή και στα τοιχώματα της εκκλησίας.Μετά συνεχίσαμε ψάχνοντας την τρατορία ονόματι Gino e Toto Sorbillo αλλά η ουρά απέξω από το μαγαζί μας αποθάρρυνε καθώς είχε τουλάχιστον 50 άτομα που περιμέναν.Επόμενη επιλογή μια εξίσου καλό σχολιασμένη τρατορία με όνομα Cuccuma Caffe που ήταν πραγματικά πολύ δυνατή.Πληρώνεις ανά άτομο ένα ποσό και σου φέρνει μια από τις 7 μακαρονάδες της λίστας σε μια μεγάλη πιατέλα.Δεν σερβίρουν πιάτα ούτε έχουν κάποιο αξιοσημείωτο ποτό να πιεις.Απλά μια πιατέλα με μακαρόνια στην μέση και μαχαιροπήρουνα και στην σερβίρει ο μάγειρας που φωνάζει το ονόματα της καθώς την φέρνει.Not bad..Αρκετά καλή θα έλεγα.Στην συνέχεια βολταραμε στα στενά της πόλης και καταλήξαμε στην διάσημη πιτσαρία του De Michelle με μια ουρά από κόσμο που σε αποθαρρύνε αρκετά.Είπαμε να πάρουμε χαρτί προτεραιότητας και να κάνουμε την προσπάθεια να περιμένουμε.Μετά από μια ώρα αναμονής μπήκαμε τελικά μέσα.Πολύ απλό μαγαζί σαν το προηγούμενο,έχει μείνει σε άλλες εποχές αλλά δεν σε ενοχλούσε γιατί μόλις καθήσαμε και παραγγείλαμε είχαμε 3 πίτσες στο τραπέζι μας σε περίπου 5 λεπτά.Η ζύμη έχει το πάχος χαρτοπετσέτας.Φοβερή πίτσα χωρίς αμφιβολία και με τιμή σοκ για τα δεδομένα της Ιταλίας καθώς είχαν 5 ευρώ η μια.Μετά την όμορφη μάσα και αφού με δυσκολία πλέον περπατούσαμε μπήκαμε στο αυτοκίνητο και γύρισαμε στο ξενοδοχείο για ξάπλα και χώνεψη 🤢🤑🤮.Μια όμορφη τελευταία μέρα στην Ιταλία.Read more

• Day 7

Return Home - Flight To Athens

July 23, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 30 °C

Μέρα επιστροφής Ελλάδας.Οδηγώντας στο αεροδρόμιο κάναμε ένα απολογισμό του ταξιδιού.Ήταν ένα φοβερό ταξίδι που όλα πήγαν τέλεια.Είδαμε απίστευτα τοπία με αγαπημένο το Positano καθώς ήταν το πιο μοναδικό και εξωτικό από τα υπόλοιπα και δεν του έλειπε τίποτα όσον αφορά τις παροχές,τις εικόνες,και τα vibes που σου έβγαζε.Το μόνο αγκάθι η κάπως γκρίζο σημείο του ταξιδιού ήταν οι αδικαιολόγητες τιμές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρείχαν σχεδόν α όλα τα μαγαζιά.Και όντας Έλληνες όταν πληρώνεις για νερό 0.50 και ξαφνικά σου ζητάνε από 2 μέχρι 7 ευρώ είναι κάπως αστείο να το δεχτείς.Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μειώνει την εμπειρία που ζήσαμε.Απίστευτο ταξίδι πραγματικά.