• Day 39

26-11 Mavora lakes

November 26, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 17 °C

Hoe kan je dat gevoel nou beschrijven. Mixje van "iek, waar ben ik aan begonnen" en dan veel, heel veel "oh wauw, ik dóé dit". Wát een mooie weg, in the middle of nowhere en dan toch koeien. Gelukkig heel af en toe een auto en zelfs Dennis op de fiets van de andere kant. Ik neem maar voor lief dat ik twee keer tot mijn knieën door een rivier moet. De tweede keer stroomt het zo hard dat ik bijna mijn fiets niet houd.
    Heel lief stroomop, dat je het bijna niet in de gaten hebt, op weer de laatste kilometers na, maar toen kreeg ik gelukkig af en toe een duwtje van de wind. En toen gewoon een uur bijna niet trappen, grappig hoor.
    Ik eindig tussen de 2 Mavora Lakes aan de rivier, heerlijk in de luwte. Fiets nog even naar het noorder meer, maar ik ben alweer bekaf dus ik vind het wel best.
    Handig hoor, internet via Vodafone: geen bereik. Ik poedel me een beetje in de binnentent want buiten is sandfly paradise.