Skydive & winetasting

December 21, 2021 in South Africa ⋅ ☀️ 27 °C

Yeahhh vandaag gaan we skydiven. Nee niet met mama hoor die durft dat niet 😛. We gaan met een horriemorrie vliegtuigje, een andere chicka en onze jumpers T Paul en Bevon. We gaan naar 9000ft (2700 meter) en laten ons zelf dan vallen ukt het vliegtuig. Waaaat een raar gevoel, maar wel echt awesome. Het voelde niet eens raar? Ik zou alleen mezelf niet zijn als ik niet bijna die man ging onderspugen van misselijkheid. Heb ‘m dan ook pas tijdens de sprong verteld dat ik de man van het paragliden wél had ondergespuugd een aantal jaren geleden.

Was echt vet!!! Gek soort spanning. Nadat we onze video hebben rijden we met de gehuurde auto (gloednieuw polo’tje) naar een crossbaan die we onderweg tegenkwamen. Komen iemand tegen waarvan zn zoon in NL crosst, kleine wereld ;). We eten daar lunchie met zn 4tjes voor 10€. Lekker crosskantinetje hoor.

We sluiten onze rit af met een winetasting in Durban, een van de ‘wijken’ waar ze wijnboeren hebben. Naja deze eigenaren zijn geen boeren hoor, zijn rijke stinkerds met een dikke toko.

Mama proeft wit, ik proef rood! Heerlijk! We kopen 6 flessies voor thuis (5 voor mama hoor). De heren drinken appelwijn zonder suiker.

Na dat heftige drankje bekeert Frank zich tot het corona geloof (zie foto)

We rijden terug in onze waggie, en bestellen lekker uber eats pizza! Koken is zonde van deze nieuwe keuken ;)