• Day 2

Colosseum & Chill

September 26, 2021 in Italy ⋅ ☁️ 29 °C

Сутринта седнахме на едно много сладко кафене, за да закусим. Поръчахме си портокалови сокчета и броскети, намазани със зехтин и чесън, отгоре с кубчета домати. Леле, много беше вкусно... за десерт си взехме палачинки и обявихме, че по-хубава закуска от тази не сме имали. 🥰🥞
    Докато хапвахме направихме план за деня кога къде ще ходим. Решихме да посетим първо Колизеума. Беше си доста голям, направихме си снимки вътре поотделно и заедно. Разходихме се из целия район докато не огладнеем и седнахме на едно малко ресторантче в една от страничните улички покрай центъра (студенти сме все пак 🤷🏻‍♀️). Аз ядох спагети и салата, хубави бяха, италианските спагети 🍝 бяха по-твърди някак си, ама съм отишла да опитам все пак 😄
    Следобяд се разходихме из центъра отново и разгледахме магазините. По някое време Филип и Ивана се принраха да почиват, с ние с Ночко намерихме магазин на Дисни и разгледахме италианските моди в ZARA и други големи вериги магазини. Вечерта се разходихме всички заедно и ядохме сладолед, джелато 🍦