Rome with friends 🤍

September 2021
През септември посетихме Рим с Филип и Ивана за 4 дни 🥰 ох, много беше хубаво Read more
  • 5footprints
  • Day 1

Airport departure

September 25, 2021 in Vatican City ⋅ ☁️ 29 °C

Полетът от Баден-Баден с Филип и Ивана. Тръгнахме към 4 сутринта заедно от Хадико и нейното общежитие и с банчето тутур-тутур отидохме на летището 2 часа по-рано. С Иванчето обикаляхме магазините, а момчетата ни чакаха, пазейки багажите и играха някаква игра 👾Read more

• Day 1

First day in Rome

September 25, 2021 in Italy ⋅ ☁️ 30 °C

След като се настанихме в airbnb-то, което беше точно на центъра на главата в Рим (евала Иванче, че го намери🤍) се преоблякохме с летните си дрехи и излязохме да се разходим без багажи и раници из града. Имаше много хора навсякъде, итслианците изглеждаха много добре, всички бяха облечени страхотно и все едно ходиш сред модели и манекени навсякъде. Имаше и много улични артисти.
    Вечерта си избрахме една пицария и седнахме да вечеряме там, ейй беше много вкусно 🍕 всички ядохме пица :)

• Day 2

Colosseum & Chill

September 26, 2021 in Italy ⋅ ☁️ 29 °C

Сутринта седнахме на едно много сладко кафене, за да закусим. Поръчахме си портокалови сокчета и броскети, намазани със зехтин и чесън, отгоре с кубчета домати. Леле, много беше вкусно... за десерт си взехме палачинки и обявихме, че по-хубава закуска от тази не сме имали. 🥰🥞
    Докато хапвахме направихме план за деня кога къде ще ходим. Решихме да посетим първо Колизеума. Беше си доста голям, направихме си снимки вътре поотделно и заедно. Разходихме се из целия район докато не огладнеем и седнахме на едно малко ресторантче в една от страничните улички покрай центъра (студенти сме все пак 🤷🏻‍♀️). Аз ядох спагети и салата, хубави бяха, италианските спагети 🍝 бяха по-твърди някак си, ама съм отишла да опитам все пак 😄
    Следобяд се разходихме из центъра отново и разгледахме магазините. По някое време Филип и Ивана се принраха да почиват, с ние с Ночко намерихме магазин на Дисни и разгледахме италианските моди в ZARA и други големи вериги магазини. Вечерта се разходихме всички заедно и ядохме сладолед, джелато 🍦

• Day 3

Leonardo & Vatican city

September 27, 2021 in Vatican City ⋅ ☁️ 27 °C

На следващия ден сутринта посетихме музея на Леонардо да Винчи. Там бяха всичките му изобретения и популярни картини. Накрая от магазина си купихме с Ночко 2 картини на платно - Мона Лиза и The creation of Adam 🤍, които искаме да си сложим в рамка и да окачим някой ден в бъдещия ни дом 🏡
    Следващата дестинация беше Ватикана. Ох, там беше много дълго, но и много красиво 🥰 заболяха ни краката още на 3тия час от разглеждането