Satellit
  • Disneyland Part 1 🌈

8. Juni 2023 in Frankreich ⋅ ☀️ 20 °C

Пристигнахме в Диснилеенд! 🥳🥹
    Бяхме там малко по-рано от очакваното, към 5:30 сутринта, защото автобуса ни пристигна в 4 и ние да не седим на гарата при всички съмнителни субекти, решихме направо натам да ходим. Интересното беше, че в 5 и половина влакът беше пълен с хора и всички слязохме на парка. Бяхме първи с персонала. 😎 Отидохме, снимахме се пред входа на Дисни и понеже беше и студено, седнахме вътре на едни пейки и спахме до 8 и половина.
    Постоянно прииждащите хора ни събудиха и се наредихме първи на опашките за влизане ииии… влязохмее!
    Запътихме се до първото влакче вляво - Big Thunder Mountain - и както бяхме наредени на опашката, изведнъж го затвориха и казаха, че се е развалило. Малко кофти ни стана, ама преминахме към къщата на духовете, но и тя беше затворена, нещо от декорите и стаите на работело.
    Подтичвайки отидохме на Индиана Джоунс, третото влакче, което имаше 10 мин чакане на опашка. Почти нямаше хора, защото не се бяха усетили още и се лутаха. С Ночко се вълнувахме за лупинга след като го видяхме, докато чакахме реда си. Докато бяхме наредени имаше изложени сцена от части от филма на Индиана Джоунс, колата му, палатката му и други. Пуснахме се иии като за начало беше доста екстремно 😆😆 хубаво събуждане.
    Вече по-ведри отидохме на Карибски пирати, но там ни спряха, защото не беше отворено влакчето още. Ние се разходихме през това време на една дървена къща на дърво и беше много интересна. 🌳 пак беше с пиратски мотиви.
    Снимахме се на кораба от Карибски пирати ⛵️и обиколихме мястото.
    Най-късата опашка в 10:30 сутринта показа приложението, че е тази на Питър Пан. Почакахме си доста, около един час на слънце. Но влакчето беше уникално! Траеше 2-3 минути, но бяхме в един летящ кораб по двама и летяхме през сцените от самия филм. Много много хубаво беше!
    Точно след като слязохме от влакчето имаше и парад в центъра на парка - героите от Мики Маус, Рапунцел, Аладин, Джѝна, силна музика, много танци и настроение 🤩🥳🌟