Така чаканият Disneyland Paris 🤍🌈 Read more
  • Disneyland Part 1 🌈

June 8, 2023 in France ⋅ ☀️ 20 °C

Пристигнахме в Диснилеенд! 🥳🥹
    Бяхме там малко по-рано от очакваното, към 5:30 сутринта, защото автобуса ни пристигна в 4 и ние да не седим на гарата при всички съмнителни субекти, решихме направо натам да ходим. Интересното беше, че в 5 и половина влакът беше пълен с хора и всички слязохме на парка. Бяхме първи с персонала. 😎 Отидохме, снимахме се пред входа на Дисни и понеже беше и студено, седнахме вътре на едни пейки и спахме до 8 и половина.
    Постоянно прииждащите хора ни събудиха и се наредихме първи на опашките за влизане ииии… влязохмее!
    Запътихме се до първото влакче вляво - Big Thunder Mountain - и както бяхме наредени на опашката, изведнъж го затвориха и казаха, че се е развалило. Малко кофти ни стана, ама преминахме към къщата на духовете, но и тя беше затворена, нещо от декорите и стаите на работело.
    Подтичвайки отидохме на Индиана Джоунс, третото влакче, което имаше 10 мин чакане на опашка. Почти нямаше хора, защото не се бяха усетили още и се лутаха. С Ночко се вълнувахме за лупинга след като го видяхме, докато чакахме реда си. Докато бяхме наредени имаше изложени сцена от части от филма на Индиана Джоунс, колата му, палатката му и други. Пуснахме се иии като за начало беше доста екстремно 😆😆 хубаво събуждане.
    Вече по-ведри отидохме на Карибски пирати, но там ни спряха, защото не беше отворено влакчето още. Ние се разходихме през това време на една дървена къща на дърво и беше много интересна. 🌳 пак беше с пиратски мотиви.
    Снимахме се на кораба от Карибски пирати ⛵️и обиколихме мястото.
    Най-късата опашка в 10:30 сутринта показа приложението, че е тази на Питър Пан. Почакахме си доста, около един час на слънце. Но влакчето беше уникално! Траеше 2-3 минути, но бяхме в един летящ кораб по двама и летяхме през сцените от самия филм. Много много хубаво беше!
    Точно след като слязохме от влакчето имаше и парад в центъра на парка - героите от Мики Маус, Рапунцел, Аладин, Джѝна, силна музика, много танци и настроение 🤩🥳🌟

• Disneyland Part 2 🌈

June 8, 2023 in France ⋅ ☀️ 30 °C

Също така като 80% от хората там се разхождат с Мики- или Мини Мауски ушички, нямаше как да останем по-назад и затова веднага се оборудвахме. 😎
    Веднага след като се разотиваха хората от парада използвахме момента да се наснимаме на замъка. Харесах си едно момиче, което правеше снимки на други хора и изглеждаше, че се старае доста… та тя ни направи страхотни снимки! 🥰📸
    после ние си правихме другите.
    Следващата атракция с неголяма опашка беше Чашките. Много бяха сладки, Ночко не знаеше, че може да се върти вътре масичката/кормилото и така да въртим цялата чашка, но като му казах, не спряхме да въртим😄☕️
    Огладняхме. Искахме да се седнем на някое малко заведение да хапнем там и си избрахме Мики Маус пицария. За 12€ си поръчахме пица с формата на Мики Маус, която си беше хубава😄
    Лабиринтът беше много забавен с приплюващите водички отгоре. Хората вътре наистина си се губеха и се мотаха хахах, но на нас не ни беше толкова трудно 😎 Много готина статуя имаше на котката от Алиса и се снимахме там. После се качихме на замъка ѝ и видяхме както лабиринта и всички лутащи се хора в него, така и целия парк.
    За щастие следобяд успяха да оправят къщата на духовете и веднага се втурнахме натам. Чакахме един час, но си струваше много. 👻
    За жалост не успяха да оправят първото влакче и затова се качихме на корабчето, което обикаля острова и показва различни сцени. Имаше на едно място рибар като скелет и останки от динозавър 🦖 траеше 15 мин и беше хубава почивка измежду всички други активни атракции и тичането между тях.

• Disneyland Part 3 🌈

June 8, 2023 in France ⋅ ☀️ 23 °C

Последно отидохме на Бъз Светлинна година, където стреляхме от влакчето с пистолети и след това седнахме към 19ч. да пазим места за светлинното шоу довечера от 22:50ч. като вече средата пред замъка беше пълна… затова седнах и се закотвих там, пазейки 2 места с мешка и разперени крака. Няколко китайки се опитаха да го откраднат, ама аз не се дадох и си пазих територията. 🦁 Ночко през това време отиде да купи пуканки и се върна с пуканките в една голяма кутия с дръжка на Мики Маус 😄 не се учудих
    Седнахме да пазим места, докато започне шоуто иии…. то започна!!!
    Беше страхотно!!! Светлинното шоу беше супер, не мога да кача много дълги клипчета, ама беше невероятно! Насълзих се и се насладих напълно!🥳🥳🥳🥹🥹
    Първото шоу продължи 10 минути и след него имаше още едно половин час с повечето герои от Дисни. Още по-хубаво! 🤩
    След края на шоуто трябваше много бързо да излезем от парка и да си вземем раниците, за да си хванем бана навреме за Париж… но от толкова много хора не успяхме да си купим билети на самата гара и го изпуснахме, но взехме следващия.

П.С. Прибирането беше много екшън и много трудно. След като пристигнахме в Париж в 1:50ч. сутринта видяхме, че градът е по-опасен от затънтена тъмна уличка в Мексико в 4 през нощта. Час и половина се опитвахме да си хванем такси за airbnb-то и просто нямаше свободни, а автобусите бяха не пълни, а претъпкани с хора, пък ние двамата с големи раници и аз със слон (играчка) на ръце… нямаше как. За щастие един шофьор се съгласи да ни вземе и в 4 и половина се настанихме в стаята 👍🏻