Satelliitti
Näytä kartalla
  • Disneyland Part 3 🌈

8. kesäkuuta 2023, Ranska ⋅ ☀️ 23 °C

Последно отидохме на Бъз Светлинна година, където стреляхме от влакчето с пистолети и след това седнахме към 19ч. да пазим места за светлинното шоу довечера от 22:50ч. като вече средата пред замъка беше пълна… затова седнах и се закотвих там, пазейки 2 места с мешка и разперени крака. Няколко китайки се опитаха да го откраднат, ама аз не се дадох и си пазих територията. 🦁 Ночко през това време отиде да купи пуканки и се върна с пуканките в една голяма кутия с дръжка на Мики Маус 😄 не се учудих
    Седнахме да пазим места, докато започне шоуто иии…. то започна!!!
    Беше страхотно!!! Светлинното шоу беше супер, не мога да кача много дълги клипчета, ама беше невероятно! Насълзих се и се насладих напълно!🥳🥳🥳🥹🥹
    Първото шоу продължи 10 минути и след него имаше още едно половин час с повечето герои от Дисни. Още по-хубаво! 🤩
    След края на шоуто трябваше много бързо да излезем от парка и да си вземем раниците, за да си хванем бана навреме за Париж… но от толкова много хора не успяхме да си купим билети на самата гара и го изпуснахме, но взехме следващия.

П.С. Прибирането беше много екшън и много трудно. След като пристигнахме в Париж в 1:50ч. сутринта видяхме, че градът е по-опасен от затънтена тъмна уличка в Мексико в 4 през нощта. Час и половина се опитвахме да си хванем такси за airbnb-то и просто нямаше свободни, а автобусите бяха не пълни, а претъпкани с хора, пък ние двамата с големи раници и аз със слон (играчка) на ръце… нямаше как. За щастие един шофьор се съгласи да ни вземе и в 4 и половина се настанихме в стаята 👍🏻