• Day 2

Louvre & Champs Élysées

June 10, 2023 in France ⋅ ⛅ 29 °C

За последния ден в Париж имахме повечко сили 💪🏻. Изнесохме се от първото ни airbnb и се преместихме на хотелче за една нощ, защото автобусът ни беше в неделя в 10ч. сутринта и идеята, да се разхождаме цяла нощ в Париж без нощувка, докато дойде време за автобуса, умря рязко след прибирането ни от Дисниленд в четвъртък… 💀
    Отидохме пак в Лувъра, за да се разхождаме някъде, докато дойде време за нанасяне в новото апартаментче и да не си мъкнем тежките раници. Пък и миналия път липсваше картината на Френската Революция и не бяхме догледали остатъка от Лувъра. Така де, там беше картината, чекнахме я, но много амбициозно подходихме да разгледаме останалата част, ама се надценихме… бяхме все пак преди това в Дисниленд😄😄… и седнахме на едни диванчета в една голяма зала с картини и си починахме хубаво. Огладняхме и си тръгнахме😂 хапнахме набързо и се отправихме да се настаним и след това да отидем до операта и до Champs Elysses. За жалост не успяхме навреме да стигнем до операта, но ето повод да дойдем пак! И отидохме на главната улица, там си взехме смутита от Мак Доналдс и ги пихме, докато се разхождаме по улицата. Решихме като за последна вечер в Париж да вечеряме на някое ресторантче на/до Champs Elysses и намерихме едно много сладко място. Вече 5 места встрани от главната и имахме и там изглед 😎✨
    Михме покрай моя любим Георги В, снимахме се на Айфеловата кула не на селфи и се прибрахме.
    Събрахме багажа, изгледахме една серия на Финиас и Фърб и заспахме. 😴
    На следващата сутрин грабнахме раниците и се прибрахме. 😌