Paris 2.0 🤍

• 28photos
  • 2videos
  • 445kilometers
  • Day 1

Eiffel Tower to the Top

June 9, 2023 in France ⋅ ☁️ 29 °C

Станахме много късно, някъде към 12ч. … докато се оправим и слезем с метрото до Айфеловата кула стана 3 следобяд. (трябваше да презаредим, аз бях на над 48ч будна и гоненето на таксита по-рано сутринта ме доизтощи)
    Отидохме на Айфеловата кула отново, защото предния път беше затворен върхът и не успяхме да се качим, а пък Ночко не е гледал Париж оттам 🥰 за щастие беше отворен и си купихме билетче с асансьора директно до горе. Брей, много духаше, голям студ там 🌬️😂 но пък гледката беше страхотна! Всичко се виждаше в детайли и все едно си на самолет и ще кацаш скоро.
    Слязохме да си цъкнем по някоя снимка от едно паркче с изглед към кулата. По пътя към площада, откъдето се вижда цялата кула с фонтаните имаше и човек, който продаваше сладолед… пък беше 30 градуса и се наградихме с това сладко изкушение, почивайки си на една пейка. Снимахме се пак, погледахме Айфеловата кула и всички хора, позиращи да си направят снимки с нея.
    Аз се запънах обаче да седнем да ядем/пием (в зависимост от цените) на някое място, което има директен изглед към Айфеловата кула. И седнахме на най-централното кафене/ресторант, който съществуваше… след подробно разглеждане на менюто преценихме, че можем да си позволим само една палачинка със сладко 🥞 и ще си струва повече, защото и водата беше колкото палачинката 😅 то пък дървета бяха засадили точно там, не знам защо, но намерихме пролука, където виждаме кулата отпред 😋 Кафето ресторант се казваше Cafe du Trocadero. Искахме и шейкове да пием, ама струваха колкото яденето за цял ден в Карлсруе и си взехме шейкове, но от по-странично място. 🍧
    За да не се мотаем пак до късно, се прибрахме към 22ч., за да си хванем всички връзки безпроблемно.

• Day 2

Louvre & Champs Élysées

June 10, 2023 in France ⋅ ⛅ 29 °C

За последния ден в Париж имахме повечко сили 💪🏻. Изнесохме се от първото ни airbnb и се преместихме на хотелче за една нощ, защото автобусът ни беше в неделя в 10ч. сутринта и идеята, да се разхождаме цяла нощ в Париж без нощувка, докато дойде време за автобуса, умря рязко след прибирането ни от Дисниленд в четвъртък… 💀
    Отидохме пак в Лувъра, за да се разхождаме някъде, докато дойде време за нанасяне в новото апартаментче и да не си мъкнем тежките раници. Пък и миналия път липсваше картината на Френската Революция и не бяхме догледали остатъка от Лувъра. Така де, там беше картината, чекнахме я, но много амбициозно подходихме да разгледаме останалата част, ама се надценихме… бяхме все пак преди това в Дисниленд😄😄… и седнахме на едни диванчета в една голяма зала с картини и си починахме хубаво. Огладняхме и си тръгнахме😂 хапнахме набързо и се отправихме да се настаним и след това да отидем до операта и до Champs Elysses. За жалост не успяхме навреме да стигнем до операта, но ето повод да дойдем пак! И отидохме на главната улица, там си взехме смутита от Мак Доналдс и ги пихме, докато се разхождаме по улицата. Решихме като за последна вечер в Париж да вечеряме на някое ресторантче на/до Champs Elysses и намерихме едно много сладко място. Вече 5 места встрани от главната и имахме и там изглед 😎✨
    Михме покрай моя любим Георги В, снимахме се на Айфеловата кула не на селфи и се прибрахме.
    Събрахме багажа, изгледахме една серия на Финиас и Фърб и заспахме. 😴
    На следващата сутрин грабнахме раниците и се прибрахме. 😌