Paris 🤍

• 39photos
  • 2videos
  • 0kilometers
  • Day 1

Eiffel Tower & Champs Élysées

June 24, 2022 in France ⋅ ☁️ 23 °C

Пристигнахме в Париииж 🥰 първа дестинация е Айфеловата кула. Също толкова голяма беше, колкото преди 12 години 🤷🏻‍♀️ качихме се с асансьор до първия и до втория етаж. За жалост върхът беше затворен и не успяхме да се качим дотам, но пък тогава си казахме, че пак трябва да дойдем в Париж ☺️ На Ночко много му хареса, от втория етаж имаше изглед към едно конно състезание и ние имахме перфектната локация, за да наблюдаваме отвисоко. Снимки тук, снимки там… на слизане от кулата бяхме пеша по стълбите, така прозрачни, че открих, че имам май вече страх от високо, пък и подът на първия етаж на кулата беше прозрачен… страхотно.
    Нямаше как да не отидем и да застанем също по средата на натоварената улица пред Айфеловата кула и да не си на правим снимки😌
    По пътя за нашето airbnb, вървейки натам да се настаняваме, защото досега с раниците се разкарвахме навсякъде, имаше един уличен… бижутер… лато онези в Несебър, дето ти правят обеци и герданчета от тел. Харесах си златистите обеци на тези големи листа и го помолих да ми изработи същите, но сребърни. Човекът за 8 минути се справи отлично и ме зарадва много.
    Накупихме с Ночко от черните 👀 пред Айфеловата кула сумати и кулички за роднини и приятели, и разбира се и за нас си.. Ночко го биваше да се пазари 😂
    Настанихме се в хубавата стаичка, която даже имаше гледка към Айфеловата кула, починахме леко, преоблякохме се и отидохме на вечеря някъде около Триумфалната арка. Аз понеже съм капризна и половина ядох хамбургер, а Ночко нещо местно с риба… не помня какво беше.
    Разходихме вечерята по Шан зе Лизе, видяхме от моста на влюбените блещукащата Айфелова кула, закачихме си катинарче и от моята любима спирка (според мен “Георги В”, а според Ночко “Джордж Пети”😂 ох много ми се смя хаха) се прибрахме с метрото вкъщи. Метрото беше с гуми 🤷🏻‍♀️👀 странно, нали?

• Day 2

Louvre Museum

June 25, 2022 in France ⋅ 🌧 18 °C

На втория ден си събрахме пак раниците и се изнесохме от хотелчето. Първата дестинация беше Лувъра. Малко се помотахме около час, докато намерим къде трябва да се наредим, за да си купим билети, то и всички други хора бяха объркани като нас и се лутахме всички заедно 😇 но си избрахме най-късата опашка и взе, че беше правилната 🥹 но и се наснимахме, докато чакахме. Пък и предимството да не си от простолюдието, а да си студент 🤓, беше незаменима… не само на Лувъра, а и на други места успяхме да влезем безплатно 😎 (не, че успяхме да спестим парите за входове, които бяхме предвидили… Ночко намери магазин на Дисни и ги пръснахме там).
    Много беше голям музея, мислехме, че за два часа ще успеем да го минем, но трябва да се отдели всъщност цял ден… или поне 4-5 часа. Снимахме се артистично на много картини, като видни ценители на изкуството. 😌 Пошегувахме се и с някоя друга картина 😄 и се наредихме на опашката за Мона Лиза. Бързо минахме, за 20 минути чакане. Пък и лесно я намерихме, там, където беше тълпата, там най-вероятно щеше и да е картината. Останалото го претичахме, защото гонихме и автобус през това време, в 18ч. трябваше да сме на автогарата.
    Обядвахме на едно ресторантче в някоя малка уличка, аз нали пак сандвичи, Ночко пак нещо местно яде.
    Сетих се, докато се разхождахме покрай реката, че катинарчето няма нашите инициали и как ще си го познаем като се върнем пак? Затова навръщане се отбихме пак там на моста и с една бяла очна линия написах К и Н. Тя е водоустойчива и много трудно се трие от кожа… така че би трябвало да издържи дълго.
    Щракнахме още 10тина снимки на Айфеловата кула и се запътихме към автобуса и автогарата.