• Day 10

Huisje in Olafsvik

August 7, 2018 in Iceland ⋅ ⛅ 11 °C

Na Grindarvik kwam de Kirkjufell berg, de bekendste berg van IJsland maar de parkeerplaats was overvol. Aangezien het zo'n 20 minuten rijden is en er maar weinig bewolking is, gaat Bart er misschien nog de zonsondergang fotograferen, hopelijk met minder volk...

We zijn het schiereiland Sneafellsness bijna afgereden maar hebben toch ons huisje voor 2 nachten bereikt in Olavsvik.
    De buitenkant kan (meerdere) likjes verf gebruiken maar van binnen ziet het er prima uit. Een 9 op booking.com.
    De bovenetage is voor gasten met 4 kamers, gedeelde keuken, douche, wc en woonkamer. De foto's zijn van ons uitzicht alle kanten op vanaf de 1e etage.

Het was een lange trip met veel mooie landschappen onderweg. We hadden gelukkig alleen regen onderweg na Nesjalaugar en dat hield vrij snel op na Thingvellir. De wind blies de wolken zo hard over de bergen zoals je normaal alleen in Timelapse video's ziet.

Ik merk wel dat alles na Landmannalaugar een beetje gewoontjes aan gaat voelen.